Portada Sociedá La EMA programa una charra con motivu del Día Mundial del Consumidor

La EMA programa una charra con motivu del Día Mundial del Consumidor

by redacción asturnews

Esti xueves 14 a les 19:30 el Xerente de la Empresa Municipal d’Agües (EMA) va ufiertar una conferencia sobro l’agua de Xixón y la so relación col consumidor, nel Salón d’Actos del Centru Municipal del Sable, con motivu del Día Mundial del Consumidor 2019.

Dende va años, el Conceyu de Xixón vieno entamando la celebración d’esti día, dirixiendo’l so interés escontra aquellos asuntos d’actualidá que tuvieron importancia en relación a la protección de los derechos de el consumidores. Cada 15 de marzu celebra’l Día Mundial de los Derechos de el Consumidores col fin de promover una sociedá na que se fomente un consumu consciente, intelixente y sostenible.

Nesta edición, va celebrase una conferencia sobro l’agua de Xixón, que se va centrar na relación de la Empresa Municipal d’Agües (EMA) colos sos usuarios. Vidal Gago, Xerente de la EMA, va faer una curtia introducción sobro la hestoria de la institución, y va repasar los conceutos presentes na factura de l’agua, terminando con un analís del destín de cada euru pagu pol consumidor.

En 1983, celebróse esti día per primer vegada a nivel mundial, pretendiendo que se constituyera como la llamada añal a la ciudadanía pa fae-y ver que solo un consumu responsable ye bonu, y qu’hai que trabayar por ello tantu dende les asociaciones de consumidores, como dende los organismos públicos de consumu y los mesmos consumidores, protagonistes activos del consumismu actual.

Asina, el 9 d’abril de 1985, l’Asamblea Xeneral de les Naciones Xuníes, adoptó les Directrices pa la Protección del consumidor, de forma que de magar, los sos derechos adquirieren una posición de reconocencia y llexitimidá internacionales. Estes directrices fueron revisaes en 1999 y nel pasáu 2015 fueron nuevamente revisaes, y darréu aprobaes nel añu 2017.

Tamién te podria gustar