Portada Comunicación La educación llingüística protagoniza’l XXIII Congresu de la SEDLL n’Uviéu

La educación llingüística protagoniza’l XXIII Congresu de la SEDLL n’Uviéu

by redacción asturnews

La metodoloxía d’enseñanza de les llingües va aldericase dende esti miércoles 23 depayares nun congresu internacional entamáu n’Uviéu pola Sociedá Española de Didáctica de la Llingua y la Lliteratura (SEDLL) y que va desenvolvese hasta’l vienres na Facultá de Formación del Profesoráu de la Universidá d’Uviéu.

La SEDLL entama los díes 23, 24 y 25 próximos el so añal congresu internacional que se va celebrar na Facultá de Formación del Profesoráu y Educación de la Universidá d’Uviéu y que cunta cola collaboración, tantu de la citada facultá, como del Departamentu de Ciencies de la Educación.

A lo llargo de los trés díes, un total de 200 espertos en didáctica de les llingües d’universidaes españoles, iberoamericanes y europees van esponer los sos puntos de vista sobro’l tratamientu escolar qu’han de tener, respectivamente, la llingua estatal, la estranxera y, nel so casu, la llingua rexonal.

El lema central de les xornaes lleva por títulu: “Educación Llingüística y Lliteraria Integral, Innovación y Proyectos de Centros”. Tratar d’una temática especialmente oportuna nos momentos nos que la nueva llei educativa, la LOMLOE, poner en práctica nes etapes d’Educación Infantil, Primaria y Secundaria.

La inauguración del congresu va tener llugar el miércoles, 23, a les 11.30 hores y va cuntar cola presencia de Lydia Escayu (Conseyera d’Educación del Gobiernu del Principáu d’Asturies), Josep Ballester (Presidente de la SEDLL), Marcelino Fernández-Raigoso (representante de la Universidá d’Uviéu) y Xosé Antón González Riañu (Presidente del Comité Organizador).

Tamién te podria gustar