Portada Lliteratura La editorial “La Cruz de Grado” apaez con dellos proyectos editoriales de presente y futuru

La editorial “La Cruz de Grado” apaez con dellos proyectos editoriales de presente y futuru

by asturnet

De la mano de Cesar García Santiago (Grau, 1979) apaez nel mercáu una nueva editorial que lleva unos meses en funcionamientu, “La Cruz de Grado” asoleyó yá nestos meses dellos llibros. El vienres pasáu presentaba na Llibrería Alborá Llibros de Xixón, el cómic “Domno” (La historia de Gonzalo Peláez ), la segunda edición, esta vegada en castellán, de la hestoria del dibuxante Javier Marinas García. Nesti momentu tienen n’imprenta “Cousas del mio pueblu”, una d’obres de teatru ambientaes nel valle de Rengos, nel conceyu de Cangas del Narcea, l’autor ye Tito Casado Agudín.

Amás, La Cruz va editar en breve un gran volume, “Naturaleza Salvaje de Asturias. Aves”, una obra de Miguel Ángel García Lado.

Tien amás la editora dellos proyectos en mente, les revistes “Río Narcea”, “Río Sella”, “La Voz del Nalón” y otres publicaciones, centraes n’estudios y na actualidá d’una fastera concreta.

En cuantes a volúmenes apaecen obre como “100 años de deporte en el valle de Narcea, de José Ramón Cuervo “Gordo”, Maestros: Experiencias y vivencias en Asturias del propiu editor, César García Santiago, Historia de la actividad Coral en Cangas de Onís (1957-2007) del Coro Peñasanta, la Historia de las Rondallas de pulso y púa en Asturias, de Félix Martín Martinez y un Álbum Nostálgico de Cangas del Narcea.

Blogue de la editorial

Tamién te podria gustar