La economía circular centra la sesta sesión del ciclu “Ciencia con Palombines” n’Avilés

by redacción asturnews | febrero 20, 2019 1:20 pm

La economía circular centra la sesta sesión divulgativa del ciclu “Ciencia con Palombines” que va celebrase esti miércoles 20, a les 18,30 hores na torre mirador del Centru Niemeyer, cola participación de les espertes Ana Fernández Iglesias, María Antonia Marina y Elena Fernández Martínez.

El ciclu de divulgación científica “Ciencia con Palombines” celebra esti miércoles 20 de febreru la so sesta sesión sol títulu deSociedaes innovadores: Economía circular”. Va Ser a les 18:30 hores na torre mirador del Centru Niemeyer. Nesta sesión van actuar como ponentes:

– Ana Fernández Iglesias. Embaxadora asturiana d’Economía Circular pola Fundación Advanced Leadership de Washington. Va Falar sobro Economía Circular y les ciudaes del futuru.

– María Antonia Marina. Doctora en Química analítica pola Universidá d’Uviéu. Va Presentar un proyectu de i+D de recuperación d’agües residuales a partir de nanopartículas de fierro, desenvueltu pola Fundación Idonial nel centru del Aceru d’Avilés.

– Elena Fernández Martínez. Directora calidable y Desenvolvimientu Integral de Cogersa. Va Falar de la Cátedra Cogersa d’Economía Circular, que tien como oxetivu l’establecimientu d’un espaciu dedicáu a la innovación, a la investigación, a la divulgación y a la participación activa nel campu de la xestión sostenible de les borrafes dende una perspectiva multidisciplinar.

L’alcuentru va tar dedicáu a la economía circular, disciplina que busca camudar la manera de producir, de consumir, de reciclar y de reutilizar. La economía circular ye restaurativa y rexenerativa por diseñu y básase nuna constante innovación, analizando’l retu de cómo venceyar fluxos económicos y ecolóxicos, según la busca de posibles soluciones y bones práctiques, que sofiten xuna sociedá más innovadora y reflexiva.

El formatu y l’allugamientu d’esta actividá pretenden xenerar un espaciu informal y abierto d’intercambiu d’idees,  coles mires d’averar la ciencia a la ciudadanía. Les persones interesaes en participar nesta actividá pueden inscribise de forma totalmente gratuita nel corréu empresasaviles.es y al traviés del formulariu accesible na web https://goo.gl/Tt9eWo

“Ciencia con Palombines” ye un proyectu del Conceyu d’Avilés cofinanciáu por FECYT y el Parque Científico y Tecnolóxico “Avilés Isla de la Innovación” y forma parte del dientro del Programa “Avilés con Ciencia”. El so oxetivu ye encetar cada unu de los retos identificaos na Estratexa Horizonte 2020.

Los alcuentros arrincaron en septiembre de 2018 y van siguir celebrándose hasta marzu d’anguaño, fuxen d’espacios formales y busquen la cercanía ente los espertos y l’audiencia. La idea ye averar la ciencia y l’alderique científicu a persones comenenciudes ensin que cunten con una formación eminentemente científica cola collaboración d’investigadores y espertos en divulgación.

Source URL: http://asturnews.com/la-economia-circular-centra-la-sesta-sesion-del-ciclu-ciencia-con-palombines-naviles/