Portada Educación La EBAU va ser presencial y va celebrase ente’l 8 y 10 de xunu

La EBAU va ser presencial y va celebrase ente’l 8 y 10 de xunu

by redacción asturnews

La comisión organizadora de la prueba d’accesu a la Universidá, la EBAU, aprobó esta selmana les feches de celebración de los exames. La convocatoria ordinaria va tener llugar los díes 8, 9 y 10 de xunu y la estraordinaria va llevase a efeutu en xunetu. En concretu, los díes 6, 7 y 8 d’esi mes.

Asturies cumple asina colos criterios establecíos pol Gobiernu central, quien en xineru yá anunció que la prueba tendría que celebrase antes del 18 de xunu y que sería presencial. «Teniendo en cuenta la situación d’emerxencia de salú pública causada pola covid-19, les alministraciones educatives, en collaboración coles universidaes, van velar por qu’arbítrense los procedimientos necesarios pa garantizar la so normal celebración nes feches previstes, con independencia de les midíes escepcionales enllantaes nesi momentu nel so territoriu». En 2020 optar por ampliar el númberu de sedes y per espacios grandes, como la Universidá Llaboral, pa garantizar la distancia de seguridá.

Nel casu de la estraordinaria, la condición del Gobiernu yera que los exames se ficieren antes del 16. La mesma orde, publicada en xineru, recoyía que, como yá asocedió l’añu pasáu, solo habrá una única propuesta d’exame con delles entrugues, pero los alumnos van poder escoyer, dientro d’un númberu determináu primeramente pol órganu competente, qué preguntes contestar.

Tamién te podria gustar