Portada Educación La directora del meyor colexu del mundu defende «a lo más» una hora de deberes

La directora del meyor colexu del mundu defende «a lo más» una hora de deberes

by redacción asturnews
Foto: AEMTG (https://www.flickr.com/photos/esmtg/)

La directora del Saunalahti School (Finlandia), consideráu’l meyor centru educativu del mundu, Hanna Sarakorpi, defendió esti día n’España la importancia de los deberes “pa que los padres sepan qué tipu de dificultaes tienen los sos fíos”, pero afechos a cada alumnu y “a lo más” d’una hora.

“Falamos de media hora, a lo más una hora de trabayu en casa”, afirmó Sarakorpi na Xornada Pedagóxica entamada en Valencia por Rubio por cuenta de la so 60 aniversariu y qu’axunta a 200 educadores y pedagogos, informaron fontes de la organización nun comunicáu.

Sarakorpi afirmó que cada neñu “ye únicu, con distintes capacidaes”, polo que “ye importante que’l profesor asígne-y los deberes fayadizos” por que trabayen en casa pero “que nun sían descomanadamente difíciles pa ellos”, daqué que nel so colexu, tratar colos padres en xuntes a lo llargo del cursu.

La directora d’esti centru educativu finlandés, el meyor valoráu pol ránking del Informe TRÍA, repasó les pilastres del ésitu del modelu educativu del so país, basáu na implicación activa de los padres y en desenvolver planes individuales d’aprendizaxe pa cada alumnu, que se revisen dacuando.

Tamién te podria gustar