Portada Educación La Dirección de Maxisteriu perdió por más del doble de votos la votación escontra la llingua asturiana

La Dirección de Maxisteriu perdió por más del doble de votos la votación escontra la llingua asturiana

by asturnet

La dirección de la Escuela Universitaria de Maxisteriu perdió por un gran marxe la votación del so proyectu d’adaptación al plan de Bolonia col que pretendía imperdir una titulación reglada d’asturianu na carrera. Durante la mañana una concetración entamada pola Xunta Moza y a la qu’asistieron más de cien persones, ente les que taben representantes de FETE-UXT, CCOO, SUATEA, USO, amás de profesoráu y alumnáu de la Escuela reclamó la necesidá de contar con una titulación reglada d’asturianu.

Los planes de la dirección de la Escuela Universitaria de Maxisteriu viéronse rechazaos por mayoría amplia. El programa presentáu imcumplía tolos mandaos llegales que desixen l’enseñu d’asturianu. Nel conceyu de la Xunta d’Escuela varies intervenciones, feches por profesores y por representantes d’alumnos, amosaron el profundu malestar xeneráu pola dirección del centru y la so achaplante intención de dexar a la llingua asturiana fuera de los planes d’estudios al nun incluyir una mención específica.

El fechu de presentar un programa diseñáu pa da-y gustu a los sectores más retrógrados y nostálxicos del búnker universitariu quedó nidiamente destináu al fracasu porque la sociedá asturiana superó fai bien de tiempu, como amosaba la Xunta Pola Defensa de la LLingua nuna nota de prensa esta tarde estos prexuicios y como demostraron l’alumnáu de la Escuela, el profesoráu y los sindicatos d’enseñanza que tuvieron presentes na concentración qu’entamó a les 11:30.

Dende la Xunta pola Defensa de la Llingua faise “un llamáu a tolos axentes implicaos n’iguar esta situación. Rector, Conseyeru d’Educación y Gobiernu del Principáu tienen la obligación d’intervenir na defensa de les lleis poles que se rixen los derechos educativos de los asturianos que tuvieron a piques de ser conculcaes pola dirección d’una Escuela Universitaria que piensa colos preceptos del franquismu sociolóxicu”

.

La xunta va siguir de cerca tou esti procesu, y nos prósimos díes falará colos másimos representantes del Gobiernu Universitariu y siguirá faciendo la campaña que tien entamada en collaboración colos estudiantes de la escuela y colos sindicatos d’enseñanza.

Tamién te podria gustar