Portada Educación La denominación ‘Lengua tradicional: bable asturiano’ desapaez del currículu de Secundaria

La denominación ‘Lengua tradicional: bable asturiano’ desapaez del currículu de Secundaria

by asturnet

L’asignatura ‘Lengua tradicional: bable/asturiano’ desapaez na Secundaria. El Gobiernu autonómicu aprobó na so xuntanza de güei la modificación del currículu d’esa materia na Educación Secundaria Obligatoria (ESO), que mantién no esencial el testu en vigor dende 2002 pero recupera la denominación xenérica ‘Llingua Asturiana y Lliteratura’.

Acaben asina más de dos años d’engarradiella terminolóxica ente l’asturianismu y sectores de la comunidá educativa, per un llau, y la Conseyería d’Educación y Ciencia, por otru, con una rectificación llegal que l’Executivu xustifica, nel decretu aprobáu güei, na necesidá de que l’asignatura de Llingua “reciba una única denominación en toles etapes educatives”.

De fechu, el cambiu resúmese nun artículu únicu desdobláu en dos puntos que desanicia la espresión ‘Lengua tradicional: bable/asturiano’ y camúdala pola de ‘Llingua Asturiana y Lliteratura’ nes 28 fueyes qu’integren el currículu, nuna modificación que respeta no esencial el testu orixinal del currículu -planificación de la educación con conteníos, plazos y oxetivos mui precisos- ya inclúi puntuales y pequeñes omisiones na introducción respectu a la norma qu’agora ta en vigor, tamién rellacionaes cola terminoloxía más que colos conteníos.

Amás de modificar el testu referíu a la Educación Secundaria Obligatoria, l’Executivu sacó alantre na so xuntanza de güei el currículu de Llingua Asturiana pal Bachilleratu. Dambes disposiciones cuenten col informe favoratible del Conseyu Escolar del Principáu d’Asturies.

El Gobiernu ultima la recuperación de la espresión ‘Llingua Asturiana’ nel currículu de Secundaria

Tamién te podria gustar