Portada Emigración La delegación del Principáu afita relaciones col mundu empresarial de Brasil

La delegación del Principáu afita relaciones col mundu empresarial de Brasil

by asturnet

La delegación institucional asturiana desenvuelve güei en Sao Paulo, una axenda marcada d’alcuentros con organismos empresariales y que va rematar con un alcuentu cola colonia asturiana na ciudá brasileira. Ente les contactos col mundu de la empresa nel país carioca destaca l’alcuentru del presidente Areces col másimu responsable de EDP (Enerxíes de Portugal) Brasil, el sociu mayoritariu de l’asturiana Hidroeléctrica del Cantábrico.

Ayer pela tarde el presidente de la República Luiz Inacio Lula da Silva recibió al presidente asturianu Vicente Álvarez Areces nun aconceyamientu que duró cuarenta y cinco minutos. Nel trescursu de la reunión Lula interesóse pola situación económica d’Asturies y por cómo diba afectar a la nuestra comunidá l’aplicación de los criterios contenios nel alcuerdu de Kioto. Al empar, el mandatariu brasileiru, espresó al presidente del Principáu la so intención d’asistir a dalgún de los eventos entamaos a lo llargo de 2005 pa celebrar el venticinco aniversariu de los Premios Príncipe d’Asturies, como otros de los disntiguíos pola Fundación.

La comitiva oficial asturiana siguía güei el so programa, enantes de volver mañana a Madrid. N’axenda del día hai sobretoo alcuentros del presidente Areces y del so conseyeru d’Industria y Empléu, Graciano Torres, con estremaos estamentos del ámbitu empresarial. El conceyu más importante ye’l que va xuntar al presidente del Principáu col cabezaleru en Brasil de la empresa que tien el 97% l’accionariáu de Hidroeléctrica del Cantábricu (HC),la portuguesa EDP. A esti conceyu Vicente Álvarez Areces va asistir acompañáu del presidente de HC, Manuel Menéndez, que va esponer los planes d’espansión de la so compañía.

Otros actos previstos n’axenda de la visita a Brasil son la degustación de productos asturianos ufiertada a reprentantes d’organismos empresariales carioques dientro’l marcu de les ‘Xornaes Gastronómiques del Principáu d’Asturies’ entamaes na ciudá de Sao Paulo. A les 15,00 hores el presidente de la comunidá autónoma asturiana aconcéyase col gobernador del Estáu de Sao Paulo, Geraldo Alckim Filho, acompañáu del cónsul xeneral d’España nesi estáu. Pela tarde va haber un alcuentru cola colonia d’emigrantes nel Centru Asturianu de Sao Paulo. Mañana, la delegación institucional tien previsto iniciar viaxe de vuelta a Asturies.

Tamién te podria gustar