Portada Sociedá La delegación asturiana a los territorios saharauis ocupaos denuncia la represión de Marruecos

La delegación asturiana a los territorios saharauis ocupaos denuncia la represión de Marruecos

by asturnet

Los ocho integrantes de la delegación oficial asturiana que viaxaron esti domingu a Marruecos col fin de visitar los territorios saharauis ocupaos ufiertaron ayer una rueda de prensa n’Uviéu na que relataron lo sucedío y denunciaron la “dura represión” que’l gobiernu de Rabat ta aplicando a los refuxaos. Pal coordinador d’IX Jesús Iglesias, integrante de la delegación, la negativa de les autoridaes marroquines a dexalos desembarcar y la represión de les protestes saharauis amuesen “al típicu gobiernu autoritariu y débil que teme lo ocurrío en El Aaiun pueda ser un mal exemplu a siguir polos sos ciudadanos”.

Iglesias tamién tuvo palabres dures pal Ministeriu d’Asuntos Esteriores español y afirmó sentise “traicionáu” cuando dende esti Departamentu se informó de que la delegación asturiana fuera advertida el viernes pasáu de que la so visita “nun se diba poder llevar a la práctica” y que les autoridaes de Rabat “nun diben permitilo”. Pal coordinador d’Izquierda Xunida d’Asturies “nun ye de recibu” el comunicáu d’Asuntos Esteriores

y darréu de manifestar el so alcuerdu cola actitú del gobiernu español n’otros conflictos “que suceden a miles de kilómetros” consideró “inconcebible que cierren los güeyos énte lo que sucede en Marruecos”.

Los miembros de la delegación asturiana a la que les autoridaes marroquines impidieron desembarcar esti domingu anunciaron que la visita de delegaciones d’otres comunidaes va siguir al pesar de l’actitú del gobiernu de Rabat y la prósima va ser una embaxada humanitaria d’Andalucía.

Na rueda de prensa los integrantes de la delegación institucional asturiana entregaron a los medios diversu y abundante material gráficu recoyío pola propia delegación. Nes semeyes obteníes polos representantes institucionales asturianos puede vese el momentu nel qu’axentes de la policía de Marruecos impiden la baxada del avión de los observadores. Otres imáxenes amuesen la manifestación pro-gubernamental que supuestos ciudadanos saharauis conformes cola ocupación del so país entamaron nes pistes mesmes del aeropuertu de L’Aiunn pa protestar contra “la inxerencia estranxera nel nuestru país”, talo rezaba una pancarta n’español. Respective esa protesta pro-marroquina, Jesús Iglesias y otros miembros de la delegación, ironizaron sobre “el fechu curiosu de que les banderes de Marruecos yeren toes del mesmu tamañu y la mesma factura, igual que los retratos oficiales del monarca alauita, como si-yos los acabaran de repartir”. La embaxada asturiana taba formada por miembros del “Intergrupu pal Sahara” de la Xunta Xeneral del Principáu, representantes políticos y sindicales y de la Plataforma Astur-Cántabra de conceyos solidarios col Sahara.

Tamién te podria gustar