Portada Comunicación La decisión de pesllar la emisión de TeleAsturias recibe les crítiques de les organizaciones polítiques.

La decisión de pesllar la emisión de TeleAsturias recibe les crítiques de les organizaciones polítiques.

by asturnet

El coordinador xeneral d’Izquierda Xunida manifestó ayeri que la so formación política “nun comparte la decisión d’impedir que TeleAsturias siga emitiendo”. Jesús Iglesias considera que pesllar una televisión a dos meses de les elecciones “ye una cacicada” pidiendo qu’el presidente asturianu desautorice la decisión de la Conseyería d’Economía y Administración Pública.

Izquierda Xunida va presentar de forma urxente una iniciativa parlamentaria na Xunta Xeneral col envís de defender la llibertá d’espresión. Jesús Iglesias dio anuncia de que la decisión de la Conseyería yera “unilateral y qu’Izquierda Xunida nun ye responsable”.
Pola so parte Izquierda Asturiana “esixe una rectificación del gobiernu asturianu en rellación col peslle de TeleAsturias”. El candidatu nacional d’Izquierda Asturiana, Inaciu Llope, considera que la decisión ye “un pasu más na dinámica represiva contra toos aquellos que desafíen la visión arecista de la realidá d’Asturies”. Dende Izquierda Asturiana faen pública “la so más enérxica repulsa a la supresión de les emisiones de TeleAsturias”. El partíu de la izquierda asturiana considera qu’el Gobiernu socialista “intentó con esta midida inxustificada eliminar un mediu de comunicación que nun-y yera afín lo que supón una midida inaceptable nun país democráticu”.

Tamién te podria gustar