Portada Sociedá La Curtidora acueye una nueva edición del “Avilés Weekend Entamador”

La Curtidora acueye una nueva edición del “Avilés Weekend Entamador”

by redacción asturnews

La Curtidora acueye una nueva edición del “Avilés Weekend Entamador” que va tener llugar mientres los díes 7, 8 y 9 de xunu, cola presentación d’una trentena d’idees empresariales y el desenvolvimientu intensivu de los trés proyectos más votaos.

El conceyal de Promoción Económica d’Avilés, Manuel Riola, presentó esta selmana pàsada la nueva edición del Avilés Weekend Entamador, una iniciativa municipal innovadora que va axuntar a una trentena de persones con idees empresariales, a les que se-yos apurren medios p’acelerar el desenvolvimientu de los sos proyectos. El conceyal tuvo acompañáu por Fernando Millá, unu de el promotores de l’actividá.

El Centru d’Empreses La Curtidora va acoyer esti eventu los díes 7, 8 y 9 de xunu. Cualquier persona, con independencia de la so situación académica o llaboral, que tenga una idea susceptible de constituyir l’embrión d’una nueva empresa, puede inscribise al traviés de la páxina web www.avilesweekendemprendedor.org. Nun tien costu dalgunu y namá s’esixe apurrir una curtia descripción de la idea.

L’eventu va apurrir un espaciu de creatividá pa trabayar en collaboración con espertos en distintes materies y pa conectar idees con talentu, onde’l trabayu n’equipu con esfuerzu y responsabilidá social pueden llegar a construyir proyectos con futuru empresarial.

A lo llargo de 30 hores partíes en 3 xornaes van presentase y van evaluar toles idees apurríes per cada participante. Les trés más votaes van ser oxetu d’un desenvolvimientu intensivu al traviés de fases como l’estudiu del so algame real, l’analís de la so viabilidá, el diseñu del plan de marketing o la creación d’una imaxe corporativa, ente otres.

L’oxetivu final de l’actividá ye llograr que, a la so conclusión, sentárense les bases de trés proyectos empresariales reales. Tou ello siguiendo los pasos de la metodoloxía conocida como Llean Startup, escurrida pa embrivir los riesgos acomuñaos a la salida al mercáu d’un productu.

Más información

Tamién te podria gustar