Portada Cine La cultura pide que tamién se rebaxe’l IVA del cine

La cultura pide que tamién se rebaxe’l IVA del cine

by redacción asturnews

El sector cultural celebra la rebaxa del IVA aprobada esti vienres pol Conseyu de Ministros, pero amuesa les sos reserves sobre la esclusión del cine, que se debe,según Luis Garicano, asesor económicu de Ciudadanos, que la incluyó na so negociación col PP, a que se dexaríen d’ingresar 300 millones” d’euros.

La midida aprobada de rebaxar l’IVA de los espectáculos con actuación en directu reporta namá unos 50 millones. Nel sector del cine siéntese como una vengación política pola contundente oposición del sector a ciertes polítiques del PP, como la de la guerra d’Iraq, na que fueron especialmente batalloses. Tamién les galeríes d’arte, nesti casu al traviés de l’asociación Art Barcelona, llamenten que’l galerista quedara fora de la rebaxa.

La directora de la Acadèmia Catalana de Cinema, Isona Passola, clamó que “paez que siga la vengación contra’l cine español”. En declaraciones a los medios, Passola consideró “incomprensible” que’l cine quede fuera. “¿Cómo ye posible que nun consideren cultura al cine?, que ye’l fenómenu cultural que llega a más xente”, preguntóse. Passola recordó que “España perdió 400 pantalles, a lo menos, dende la xubida del IVA”.

Tamién pa Rubén Sánchez, voceru de l’asociación de consumidores Facua, la midida ye “insuficiente”. Facua recuerda qu’en septiembre del 2012 el Gobiernu xubió’l IVA que gravaba la cultura del 8% al 21%, midida qu’afectó por igual a los espectáculos en directu y al cine. Por ello, l’asociación nun entiende la esclusión del cine nesta nueva decisión y considera que los “principales perxudicaos van ser nuevamente los usuarios”. Sánchez llamentó con ironía’l “estrañu interés” del Gobiernu en caltener “el castigu” qu’impunxo nel 2012 a los em­presarios, el trabayadores del sector y el espectadores cola xubida del IVA del 8% al 21%. “L’Executivu tendría d’esplicar cuálos son los motivos polos que considera más importante baxar el preciu de la entrada a una plaza de toros qu’a una sala de cine”, concluyó.

Tamién te podria gustar