Portada Escéniques La Cubana satiriza en Xixón el ‘famoséu’ nun repasu al teatru de la vida cotidiana

La Cubana satiriza en Xixón el ‘famoséu’ nun repasu al teatru de la vida cotidiana

by asturnet

Pasa-y revista al teatru “que facemos na vida cotidiana y que delles vegaes pasa inalvertíu”. Con esi envís xubirá esta nueche la Compañía La Cubana al escenariu del teatru Xovellanos de Xixón pa representar la primer función de ‘Mamá, quiero ser famoso’, un espectáculu concebíu como revista musical que’l director y guionista, Jordi Milán, promete “divertíu, colorista y con un puntu de reflexón”.

D’ello dan fe los trabayadores de los medios de comunicación qu’esta mañana asistieron a la pública presentación del montaxe énte la prensa y alcontráronse protagonizando un ‘casting’ retransmitíu en tiempu real pa los compañeros qu’aguardaben nel patiu de butaques.

Esa interacción col públicu ye la que buscará La Cubana nes cinco funciones previstes hasta’l domingu en Xixón, y que tendrán continuidá la prósima selmana n’Avilés, cola amuesa d’un espectáculu que nun asonsaña a los famosos de la tele “porque d’eso yá s’encarga la propia tele”, según Milán.

Famosos ensin causa, neños prodixu, tertulianos y fabricantes de fama desfilarán pol escenariu nun montaxe teatral con gran presencia de la música que quier denunciar la “llocura de creer na televisión como si fora l’únicu mediu pa dicir ‘equí toi, esisto”. Pa facer too ello posible, La Cubana cuenta cola presencia de 10 actores que se desdoblen en más de 50 personaxes y tres técnicos que coordinen la continuidá del espectáculu.

‘Mamá, quiero ser famoso’ representaráse dende güei al domingu, al ritmu d’una sesión diaria qu’empezará a les 20,30 hores y pa la que les poques llocalidaes que queden a la venta viéndense a unos precios de 12 euros pa xeneral y de 20 euros pa entresuelu y patiu de butaques.

Tamién te podria gustar