Portada Lliteratura La Cruz de Grau y Xareos! asoleyen un númberu nuevu de la revista Formientu

La Cruz de Grau y Xareos! asoleyen un númberu nuevu de la revista Formientu

by asturnet

La editorial La Cruz de Grau y Xareos! Xestión Cultural tán acabante asoleyar el númberu 4 de la revista de lliteratura Formientu, una publicación que busca espublizar la obra de los autores más mozos de la lliteratura asturiana, dando a conocer a les nueves promeses de les nueses lletres. La primer presentación va celebrase esti sábadu 3 de xineru de 2009, a les cinco la tarde, nel I Salón del Llibru Asturianu de Grau.

Nel númberu cuatro vuelven a asoleyase les voces de munchos de los mozos escritores que yá vienen collaborando nel pasáu con Formientu, como Verónica Canel, Xaime Menéndez Llope, Héctor Pérez Iglesias, Ricardo Candás, Benxa Pérez, Elizabeth Felgueroso y Jorge Fernández García. Pero al mesmu tiempu síguense abriendo nueves siendes lliteraries con voces nueves nesta revista como les de Xurde Fernández, Inacio Rodríguez-Solar o Berto García, y con otres inédites dafechu, como les de Laura Marcos Domínguez, Javier Cayado, Celia Fernández Loredo o Fran Melero «Frantxu».

Formientu ñació nel añu 2006 dirixida por Inaciu Galán y embaxo la edición de Xareos! y dende entós vien espublizándose con regularidá, axuntando a los escritores más mozos del panorama asturianu d’anguaño. En 2008 Ediciones La Cruz de Grau asumió la xestión editorial de Formientu.

La presentación del númberu cuatro va tener llugar esti sábadu, 3 de xineru, a les cinco la tarde nel I Salón del Llibru Asturianu de Grau y va cuntar cola presencia de dellos autores, amás del director de la publicación, Inaciu Galán, y el responsable d’Ediciones La Cruz de Grau, Cesar García Santiago.

Tamién te podria gustar