Portada Educación La crisis impulsa’l “E-learning”

La crisis impulsa’l “E-learning”

by asturnet

La crisis ta impulsando’l y-learning como nengún espertu calculaba: en 2012, la demanda de formación por aciu esti sistema amontar nun 50%, un enclín que se caltuvo na mesma llínea DEmientres el presente añu. Según les previsiones, en 2014 alredor de 22 millones d’estudiantes van realizar dalgún cursu online. La crisis económica dio la llombarada definitiva a la educación a distancia, onde los costos son enforma menores que los que rique la enseñanza presencial tradicional. Formase nunca fuera tan fácil. Solo fai falta un ordenador y una conexón a Internet.

“El y-learning va más allá de los cursos online. L’Alministración ta normalizando los requerimientos de los Certificaos de Profesionalidá ufiertaos por aciu la teleformación. Esto facilita a los alumnos l’accesu a una titulación oficial. La combinación o suma d’estos certificaos déxa-yos consiguir un grau de FP”, esplica Patricia García, Presidenta Institucional de Grupu Femxa (www.grupofemxa.com), empresa líder nel mercáu de formación continua n’España.

De resultes de la dinamización del sector, les empreses demanden cada vez más personal espertu nel desenvolvimientu de temario multimedia, un oficiu en puxanza. Prueba d’ello ye’l conveniu que suscribió apocayá Femxa cola Consellería de Traballo y Benestar, por aciu el cual va dar empléu a 25 mozos menores de 30 años, a los que va formar como Técnicos de Diseñu y Desenvolvimientu de Producto Multimedia.

N’Asturies son abondes les empreses que se dediquen a esta fastera de trabayu, como Formanet, que lleva trabayando dende l’entamu del sieglu nello.

Tamién te podria gustar