La Corredoria yá tien local pa fomentar la participación ciudadana nel barriu

La Corredoria yá tien local pa fomentar la participación ciudadana nel barriu
28 avientu 09:23 2017 Imprimir

La Corredoria yá tien local pa fomentar la participación ciudadana nel barriu, después de qu’esti martes, a les 19 hores, se celebrase una primer asamblea de mano a xestionar l’espaciu. A partir de xineru, tolos llunes, de 10 a 12 hores, la presidenta del distritu urbanu 3, Andrea Álvarez, va atender n’este mesmu local a tolos vecinos d’Uviéu que quieran averase.

El barriu de La Corredoria cuenta dende esti mes d’Avientu con un nuevu local para fomentar la participación ciudadana del barriu. Asitiáu nos númberos 17 y 19 de callar Fonte La Braña, güei abrióse  al públicu por que toos los comenenciudos conocieren el so interior. La vicealcaldesa, Ana Taboada, la presidenta del distritu 3, Andrea Álvarez, el conceyal de Economía Rubén Rosón y el conceyal Diego Valiño participaron xuntu coles vecines y vecinos y representantes del texíu asociativo del barriu, na primer xornada de puertes abiertes que’l so oxetivu yera dar a conocer les instalaciones de les que van disponer d’equí p’arriba.

La vicealcaldesa indicó que dende la área de Participación Ciudadana que dirixe viose “la necesidá d’habilitar un espaciu por que les asociaciones dinamizaran la redolada del barriu, por que pudieren conocese y trabayar de mancomún”. “Les instalaciones poner a disposición de too el distritu númberu 3 por que puedan axuntase, ufiertar actividaes etc”, indicó. Pela so parte, la presidenta del distritu, Andrea Álvarez, amosóse “bien  animada pola puesta en marcha d’esti proyectu” y anunció qu’a partir  de xineru, va atender los llunes, de 10 a 12 hores, n’este mesmu local  a “tola xente que quiera averase para comentar en persona duldes, quexes y propuestes”.  La coordinación d’actividaes va correr al cargu de les dinamizadoras Diana Jaquel y Sofía Moreno. La primer asamblea va celebrase’l próximu martes, a les 19 hores, de mano a xestionar cuanto antes esti espaciu.

  Categories: