Portada Fiestes La Corredoria va acoyer del 7 al 11 de setiembre la fiesta de la cerveza ‘Oktober Uviéu’

La Corredoria va acoyer del 7 al 11 de setiembre la fiesta de la cerveza ‘Oktober Uviéu’

by redacción asturnews

El conceyal de Turismu, Rubén Rosón, presentó esti llunes la fiesta de la cerveza ‘Oktober Uviéu’, que se va celebrar na plaza del Conceyín de La Corredoria del 7 al 11 de setiembre. Rosón tuvo acompañáu na mesa por Iván de la Plata, director de Fenicia, empresa organizadora del eventu y por Miguel Ángel San Gil, representante del patrocinador, Mahou-San  Miguel.

El conceyal empezó so intervención asegurando que confía en qu’esta fiesta de la cerveza conviertase nel eventu referente del fin del branu n’Uviéu y Asturies y nun magníficu preámbulu de les fiestes de San Mateo. Rosón esplicó que la elección de la plaza del Conceyín de La Corredoria como allugamientu d’ésta fiesta deber al deséu del Conceyu de “faer un guiñu” a unu de los barrios “más nuevos y populares” de la ciudá amás de que se trata de la plaza más estensa d’Asturies.

Na so opinión, esta fiesta va enllenar el barriu de vida, d’ociu y va sirvir pa dinamizar la so economía nunes feches bien aparentes pol regresu a la ciudá de los estudiantes universitarios, la llegada de los Erasmus o la proximidá del entamu de les fiestes de San Mateo.

L’eventu va celebrase de 19 hores a una de la madrugá nuna carpa asitiada na plaza que va allugar 9 cerveceríes, una caseta con bébores ensin alcohol y dos puestos de comida. El preciu de les pintes va tar ente los 3,5 y 5 euros y los llitros, a ente 5 y 8 euros.

Tamién te podria gustar