Portada Música La Coral de Ribadeo celebra so 60 aniversariu

La Coral de Ribadeo celebra so 60 aniversariu

by asturnet

El Coru de la Fundación Princesa d’Asturies va ufiertar, con motivu del 60 aniversariu de la Coral de Ribadeo, un conciertu mañana sábadu, 27 de xunu, a les 20.30 hores nel Auditoriu Municipal Hernán Naval de Ribadeo (Llugo).

So la dirección de José Ángel Émbil, el programa va encetar un repertoriu qu’inclúi temes relixoses del Renacimientu y del Barrocu, polifonía de compositores de los sieglos XIX y XX, música pop y cantares tradicionales asturianes. El conciertu ye de llibre accesu hasta completar aforu.

El Coru de la Fundación Princesa d’Asturies foi creáu en 1983 y ta consideráu como una de les formaciones amateurs más importantes d’Europa y tien un reconocíu prestíu nel ámbitu internacional. Dende la so creación, Jesús López Cobos, Premio Príncipe d’Asturies de les Artes en 1981, ye’l director honoríficu de los coros, cargu que comparte na actualidá con Krzysztof Penderecki, que recibió nel añu 2001 el mesmu galardón. N’avientu de 2007, el Parlamentu Européu estremó al Coru con una reconocencia estraordinaria “pol so destacáu serviciu en pro de la Unión Europea”. Con muncho ésitu, realizó xires per Europa y Oriente Mediu y celebró conciertos en Rusia al pie de la Orquesta Filarmónica de San Petersburgo y Los Virtuosos de Moscú.

Tamién te podria gustar