Portada Patrimoniu La Coordinadora Ecoloxista d’Asturies asitiase contra les canteres de Les Regueres

La Coordinadora Ecoloxista d’Asturies asitiase contra les canteres de Les Regueres

by asturnet

La Coordinadora Ecoloxista d’Asturies vieno acabante presentar un recursu de reposición ante’l Principáu contra l’otorgamientu del Permisu d’Investigación denomináu “Forcón”, pa los recursos minerales; calcita, baritina, dolomita, malaquita y azurita y psilomelana, de 7 cuadrícules mineres d’estensión que s’asitien nos conceyos de Les Regueres y Grau.

Lo mesmo que la Coordinadora Ecoloxista tuvieron que facelo los vecinos de les Regueras al nun ser alvertíos nin pol Principáu nin pol Conceyu del correspondiente trámite d’información publica d’esti espediente nel añu 2011 y de nuevu’l producíu nel 2013. Tuvimos que ser nós quien los alvirtiera a los vecinos d’esta nueva tramitación que s’escontra a los sos llombos. Los vecinos mas afectaos por proximidá sería los de les localidaes de les Regueras; el Forcon, Abocanar, Tahoces, Tremoño, Ania.

Hai que recordar qu’esta tramitación trai que’l Principáu unvie a los Alcaldes de los términos municipales afectaos edictos pa la so fixación al públicu, con cuenta de cuantos tengan la condición de comenenciudos puedan personase nel espediente, el Conceyu colgar nun tablón en medios d’otros munchos mas papeles, ensin avisar nin a la oposición nin a los afectaos d’esta tramitación, a pesar de que’l conceyu tán decidíos en que nes Regueras Non mas Canteres.

Tamién te podria gustar