Portada Educación La Conseyería de Xusticia ufre tres beques de formación

La Conseyería de Xusticia ufre tres beques de formación

by asturnet

La convocatoria d’estes tres beques respuende a la política de formación en materia de rellaciones internacionales y europees, que dende la Dirección Xeneral de Rellaciones Esteriores y Asuntos Europeos se vien desarrollando nos últimos años.

Les beques tan empobinaes a los estudiantes d’últimu cursu de la Universidá d’Uviéu o del Centru Asociáu de la UNED n’Asturies que cursen les carreres de Derechu, Económiques, Polítiques, Socioloxía, Xeografía e Historia. La xera durante la duración de les beques va consistir na collaboración nel trabayu diariu que se fai na Dirección Xeneral de Rellaciones Esteriores y Asuntos Europeos.
Durante diez meses los becarios van tener la oportunidad de trabayar na Dirección Xeneral de Rellaciones Esteriores del Principáu y recibir formación específica rellacionada col so puestu .Los beneficiarios de la beca van recibir una ayuda mensual de 400 euros o la cantidá correspondiente nel casu de que por dalgún motivu la duración de la beca fuese inferior.
Todos aquellos estudiantes interesaos en optar a les beques deberán presentar la so solicitú conforme a los requerimientos publicaos nel Boletín Oficial del Principáu d’Asturies del 15 de xineru de 2007 nel Rexistru de la Conseyería de Xusticia, Seguridá Pública y Rellaciones Esteriores del Principáu d’Asturies (c/ Uría, 10, 8.ª planta, 33071 Uviéu) a l’atención del Ilmo. Sr. Conseyeru de Xusticia, Seguridá Pública y Rellaciones Esteriores del Principáu d’Asturiaes nel plazu de venti díes hábiles, contaos a partir del día siguiente a aquel nel que tenga llugar la publicación de la presente convocatoria nel BOPA.

Procedimientu solicitú de les Beques de Formación

Tamién te podria gustar