Portada Sociedá La Conseyería de la Presidencia rechaza la solicitú de Xurde Blanco pa ser operáu por tar n’asturianu

La Conseyería de la Presidencia rechaza la solicitú de Xurde Blanco pa ser operáu por tar n’asturianu

by asturnet

Xurde Blanco, lletráu de l’administración y miembru de Xuristes pol Asturianu, sofrió dos infartos y va ser interveníu güei, a pesar de nun disponer de l’autorización de la Conseyería de la Presidencia por redactar la solicitú n’asturianu. L’abogáu del Principáu vien sofriendo la negativa de la Conseyería de la Presidencia a tramitar les sos peticiones dende hai tiempu por escribiles en llingua asturiana.

Xurde Blanco lleva tiempu ensin poder disfrutar de vacaciones, de díes de permisu por cubrir los formularios n’asturianu. La última petición, venceyada a les sos dolencies cardiaques, ye del pasáu 5 de marzu cuando cubrió’l formulariu pa solicitar el permisu por causes médiques por mor de la operación de corazón a la que se va someter güei.
L’impresu administrativu ta redactáu en castellano y el lletráu del Principáu rellenó los diferentes campos n’asturianu “por dignidá personal”.
Na respuesta del Serviciu Xurídicu Asturianu se diz qu’anque la Llei 1/1998 del Asturianu se diga que los ciudadanos tienen derechu a dirixise n’asturianu a l’admnistración non especifica nada sobre’l derechu de los trabayadores de la propia administración a emplegar la llingua nos asuntos internos.

Dende Asturnews queremos desea-y a Xurde Blanco una pronta recuperación de les sos dolencies cardiaques.

Tamién te podria gustar