Portada Escéniques La Conseyería de Cultura sofita’l circuitu teatral con un 15% de representaciones en llingua asturiana

La Conseyería de Cultura sofita’l circuitu teatral con un 15% de representaciones en llingua asturiana

by asturnet

La Conseyera de Cultura, Ana González, y el viceconseyeru, Alejandro Calvo, presentaron esta selmana nel pabellón del Principáu d’Asturies de la Feria Internacional de Muestres el nuevu ‘Decálogu d’Artes Escnénicas’, col que l’Alministración rexonal quier sofitar al teatru profesional asturianu por aciu d’un nuevu marcu normativu». La conseyera dixo que’l documentu ye productu del «intensu trabayu realizáu xuntu colos conceyos y el sector profesional de les artes escéniques pa marcar les llínees de trabayu» que pretende llevase a cabu.

El llamáu Circuitu d’Artes Escéniques va poner a disposición de los conceyos una serie d’obres, fundamentalmente de teatru, en collaboración col Principáu d’Asturies. La programación va ser de calter semestral y va incluyir tantu espectáculos interiores como de cai. Va Tar cofinanciada polos conceyos y el Principáu y ta previstu qu’a lo llargo d’anguaño realícense 210 presentaciones en 22 conceyos, con un presupuestu cercanu a los 350.000 euros, de los que’l Principáu apurre’l 60%.

La Conseyera apuntó que la nueva normativa va entrar a partir de 2014, estremada en tres bloques. El fin de la mesma ye poder asegurar la presencia d’artes escéniques en más conceyos y en casi tol territoriu asturianu, anque nun cunten con un espaciu escénicu permanente. Amás, apuntó que tamién pretenden asegurar que siquier el 10% de los espectáculos sían de danza, qu’el 80% del catálogu de les obres que s’ufierten sían espectáculos de compañíes asturianes (un 10% más que l’añu anterior) y que un 15% de los espectáculos sían en llingua asturiana.

Otra llínea de sofitu ye la subvención p’actividaes escéniques d’empreses privaes y grupos de teatru profesional: 48.395 euros aprosimao pa producción y montaxe, distribución y presentación en festivales internacionales y nacionales, pa la promoción d’estes obres fora d’Asturies.

Tamién te podria gustar