Portada Plástiques La Conseyería de Cultura coproduz una esposición del pintor estremeñu Juan Barjola nel IVAM

La Conseyería de Cultura coproduz una esposición del pintor estremeñu Juan Barjola nel IVAM

by asturnet

L’Institutu Valencianu d’Arte Modernu (IVAM) inauguró esti miércoles 18 una esposicíón retrospectiva del pintor estremeñu Juan Barjola que ta coproducida pola Conseyería de Cultura del Principáu. L’amuesa va poder visitase en Xixón nel propiu Muséu Barjola y nel Palaciu de Revillaxixéu d’abril a xunu.

La esposición, que va inaugurase en Xixón el prósimu 6 d’ abril ta compuesta d’un cientu d’ obres qu’abarquen dende fines de los años cuarenta hasta los primeros años de 2000.

El conxuntu, comisariáu por Felipe Garín, amuesa los distintos períodos cronolóxicos y tamién les temáticas recurrentes propies del artista qu’ articularon la so creación (bodegones, figures, neños, maternidaes, tauromaquies, autorretratos y retratos apócrifos…) consiguiendo asina una amplia panorámica que permite acercase y conocer la trayectoria del estremeñu Juan Barjola, referente fundamental del expresionismu figurativo español en la segunda mitá del sieglu XX.

Las obras seleccionadas proceden de importantes colecciones públicas como la del Museo Nacional Centro de Arte Reina Sofía, el Museo Patio Herreriano de Valladolid, el Museo de Bellas Artes de Bilbao o el propio Museo Barjola, así como numerosas aportaciones de varías galerías comerciales, colecciones particulares y, hay que hacer especial mención, a la colección de la familia y del taller del artista tal como quedó tras su muerte.

Tamién te podria gustar