Portada Música La Conseyería de Cultura convoca una edición más del “Premiu al Meyor Cantar”

La Conseyería de Cultura convoca una edición más del “Premiu al Meyor Cantar”

by asturnet

La Conseyería de Cultura y Turismu, aprobó la convocatoria del “Premiu al Meyor Cantar” en llingua asturiana o gallegu-asturianu. A esta convocatoria van poder presentase los músicos, a títulu individual o dientro de grupos, que comercializaren dalgún cantar orixinal de cualesquier xéneru a lo llargo del añu 2010, quedando escluyíes les pieces tradicionales yá esistentes, les versiones o adaptaciones d’obres de creación publicaes orixinalmente n’otra llingua, y los cantares que nun fueren editaos y grabaos per primer vegada nel periodu referíu.

Los interesaos han presentar o unviar hasta’l 21 de xineru del 2011 la documentación que s’indica de siguío: Solicitú en modelu normalizáu, Declaraciones responsables, CD onde se recueya el cantar escoyíu pol grupu o intérprete pa presentase al premiu, Currículu del solista o grupu, incluyendo rellación nominal de componentes ya instrumentos que toquen, amás de la lletra del cantar escoyíu, mecanografiada.

Acabáu’l plazu de presentación de solicitúes, éstes van ser valoraes por un Xuráu que va presidir quien seya titular de la dirección Xeneral de Política Llingüística (o persona en quien delegue). El Xuráu va ser nomáu por resolución de la Conseyera de Cultura y Turismu y va tar formáu por un máximu de nueve y un mínimu de cinco persones rellacionaes col ámbitu de la música asturiana.

La selección va tener dos fases. La primer fase va consistir nun llabor de preselección onde los miembros del xuráu van puntuar a caún de los concursantes que s’axusten a lo estipulao nes bases; les canciones, nun númberu non inferior a cinco, que llogren la puntuación global más alta van ser consideraes finalistes.

Na segunda fase va escoyese al ganador/a d’ente la rellación de finalistes. Pa ello los finalistes tienen qu’actuar en directo defendiendo’l tema seleccionáu na Gala musical del “Premiu al meyor Cantar” y, tres de les actuaciones, va facese público –nel trescursu de dicha Gala– el fallu del xuráu. Nesti sentíu, los finalistes clasificaos pa la segunda fase tienen qu’asumir la obligación d’actuar en directo na referida Gala, que se celebrará en fecha coincidente o aproximada al día 21 de febreru de cada año (Día de la Llingua Materna). En casu de que dalgún de los finalistes seleccionaos na primer fase nun pudiera asumir esta obligación, va seleccionase al siguiente de los concursantes por orde de puntuación de mayor a menor, hasta completar el númberu de finalistes.

L’intérprete o grupu ganador va recibir como galardón una escultura orixinal y esclusiva d’un o una artista asturiana de prestixu reconocíu. Amás, el Gobiernu d’Asturies va mirar pola promoción y difusión de la canción nos medios de comunicación y nos eventos organizaos o promovíos pol propiu Gobiernu. El grupo o intérprete ganador va representar oficialmente a Asturies nel Festival Européu de la Canción en Llingües Minoritaries, Liet Internacional, organizáu col apoyu del Conseyu d’europa.

Bases completes del concursu

Tamién te podria gustar