Portada Convocatories La Conseyería de Cultura convoca los sos premios lliterarios n’asturianu de 2005

La Conseyería de Cultura convoca los sos premios lliterarios n’asturianu de 2005

by asturnet

La Conseyería de Cultura acaba de facer pública la convocatoria de los premios Xosefa Xovellanos de novela, Xuan María Acebal de poesía y Enriqueta González Rubín de periodismu, tolos tres los meyor dotaos económicamente de los concursos lliterarios en llingua asturiana. El Xosefa Xovellanos y el Xuan María Acebal tan dotaos con un premiu de 6.000 euros y l’Enriqueta González Rubín con 2.000 euros pa la categoría de periodismu escritu y 4.000 na categoría de periodismu audiovisual.

El plazu de presentación de los tres premios fina’l 31 d’ochobre d’esti añu y amás de la cuantía económica, nel casu de les distinciones de novela y poesía, la Conseyería comprométese a la publicación de les obres ganadores, dando por pagos los drechos d’autor cola dotación del premiu.

El Xosefa Xovellanos de novela ta empobináu a obres inédites y orixinales con una estensión mínima de setenta y cinco folios, que nun fueran premiaes n’otros certámenes y han tar escrites n’asturianu, siguiendo les normes ortográfiques de l’Academia de la Llingua. Tocante al Xuan María Acebal de poesía, amás de les anteriores condiciones, los llibros presentaos tienen de tener un mínimu de quinientos versos.

El premiu empobináu a reconocer el llabor periodísticu en llingua asturiana tien esti añu una novedá respective a anteriores convocatories, ya que la categoría de periodismu audiovisual aumenta la so cuantía hasta 4.000 euros y la categoría de periodismu escritu baxa a los 2.000 (enantes entrambes categoríes taben dotaes con un premiu de 3.000 euros). Nel casu de la categoría de redacción escrita, puede presentase cualquier trabayu en xéneru d’artículu, reportaxe, crónica, opinión, entrevista…y tan escluíes les series, secciones o conxuntos d’artículos.Na categoría audiovisual podrá participase con emisiones radiofóniques o televisives de tema llibre y de cualquier xéneru (información, crónica, reportaxe, entrevista, documental, etc.), difundíes ente’l 1 de xineru de 2005 y la fecha de pieslle de la convocatoria.

Convocatoria premios

Tamién te podria gustar