Portada Política La Conseyería de Cultura convoca les sovenciones pa la normalización del asturianu

La Conseyería de Cultura convoca les sovenciones pa la normalización del asturianu

by asturnet

Nel BOPA de 4 d’abril de 2008 convóquense les sovenciones pa la promoción del llibru n’asturianu o gallego-asturianu, unes ayudes que van dase a empreses editoriales privaes pa la edición de llibros orixinales o traducíos al asturianu que se faigan a lo llargo del añu 2008. Sicasí, estes nun son les úniques sovenciones convocaes, a finales de la selmana pasada convocáronse tamién les ayudes a medios de comunicación, escritores en llingua asturiana y a la promoción de la música n’asturianu.

Les ayudes a medios de comunicación incluyen a empreses periodístiques, radiofóniques, televisives o d’internet polos gastos remanecíos de la producción d’espacios onde s’emplegue la llingua asturiana, o’l gallego-asturianu nel so ámbitu, a lo llargo del añu 2008, bien davezu n’informaciones xenerales, bien n’espacios periódicos y fixos, bien en programes estraordinarios d’interés especial, pero siempre qu’esi usu “contribuya a la normalización y dignificación del usu social de la llingua y sean espacios configuraos como propios del mediu de comunicación y asumíos por él”.

Les ayudes pa la promoción de la música n’asturianu van dase a empreses privaes pa la promoción de la música en llingua asturiana y, nel so ámbitu, en gallego-asturianu, que se faiga n’estremaos soportes (discos, cintes, CD, etc.) nel añu 2008. A los fines de la normalización sociollingüística, l’asturianu, o nel so casu’l gallego-asturianu, habrá ser la llingua normal y vehícular en qu’apaezan les lletres de los cantares y tol material impreso qu’acompañe la obra musical.

Amás, y como ye vezu dende va dellos años, tán convocaes sovenciones pal fomentu de la creación lliteraria n’asturianu o gallego-asturianu. L’oxetu de la presente convocatoria, según apaez nel BOPA, “ye la concesión d’ayudes económiques en réxime de concurrencia competitiva a los/les escritores al envís d’incentivar el so esfuerciu personal, d’ameyorar les sos posibilidaes práctiques de dedicación a l’actividá creativa y de fomentar, en definitiva, la creación lliteraria n’asturianu o gallego-asturianu nes modalidaes de poesía, narrativa, teatru y ensayu”.

Bases completes de les sovenciones

Tamién te podria gustar