Portada Educación La Conseyería apautará cambeos nes oposiciones pa Secundaria

La Conseyería apautará cambeos nes oposiciones pa Secundaria

by redacción asturnews
Genaro Alonso, Conseyeru d'Educación, Cultura y Deportes

N’ochobre conoceránse les places convocaes en Secundaria y les novedaes que se van incluir na convocatoria d’esti añu de docentes como la publicación previa de los criterios de calificación.

No que cinca a la LLingua Asturiana, la Conseyería comprometióse a subsanar tolos errores que se tan produciendo nel entamu del cursu y a llantar un plan de refuerzu d’esta materia.

Too esto súpose tres de la reunión que la Xunta de Personal Docente caltuvo col Conseyeru d’Educación y na que taben presentes los Directores Xenerales correspondientes tratándose nella una riestra de temes relevantes nesti principiu de cursu. El conseyeru d’Educación, Genaro Alonso,  adquirió dellos compromisos, como’l d’estudiar l’amenorgamientu de la xornada pa los docentes mayores de 55 años y les centrales solicitaron que fora ensin amenorgamientu de retribución. Tamién apuntó que n’ochobre-yos treslladará’l borrador de les especialidaes de les places que piensa convocar nos cuerpos de Secundaria, Profesores Técnicos de *FP y Enseñances Artístiques.

El Conseyeru amosóse abiertu tamién a axustar un nuevu calendariu escolar, según los destinos de los interinos, y a incluyir cambeos nes oposiciones, como la publicación previa de los criterios de calificación, qu’haya una sortéu únicu de los temes de les oposiciones y la distribución proporcional de places de discapacidá ente les distintes especialidaes.

SUATEA plantegó la necesidá d’afitar un calendariu de negociaciones cola Conseyería que ruempa la dinámica del anterior equipu de falta de diálogu y d’imposiciones. Esi non atender pa la representación de los docentes traxo como consecuencia problemes graves col calendariu y col sistema d’axudicación del profesoráu interín y nel desarrollu de les oposiciones.

No tocante a la situación de la Llingua asturiana, SUATEA denunció que nun se ta cumpliendo la Llei d’Usu y qu’hai alumnáu al que se-y ta negando la posibilidá de cursar l’asignatura, amás de volver a reivindicar la creación de la Especialidá Correspondiente. El Director Xeneral comprometióse a subsanar tolos errores y a llantar un plan de refuerzu d’esta materia.

 

Tamién te podria gustar