Portada Educación La Conseyera d’Eduación afirma que la Llei Wert incluyirá a la fin l’asignatura d’asturianu

La Conseyera d’Eduación afirma que la Llei Wert incluyirá a la fin l’asignatura d’asturianu

by asturnet

La conseyera d’Educación y Cultura del Principáu, Ana González, anunció ayeri que la futura Llei Orgánica pa la Meyora de la Calidá Educativa (LOMCE), conocida como Llei Wert, va incluyir finalmente a la llingua asturiana como asignatura d’ufierta obligada nos centros, calteniendo l’estatus que tenía hasta agora. González caltuvo un alcuentru en Madrid col ministru d’Educación, José Ignacio Wert, y llegaron a un primer alcuerdu pa incorporar un testu como disposición adicional a la llei pa que “l’asturianu quede como ufierta obligada na Comunidá Autónoma y eso ye importante”, esplicó.

“A pesar de que, como se sabe, caltengo como conseyera una posición contraria a la del Gobiernu d’España alrodiu de esta reforma que quieren facer, tengo que dicir que l’actitú del ministru pa cola reivindicación que ficimos sobre l’asignatura de llingua asturiana foi positiva”, esplicó González.

La conseyera socialista fizo estes declaraciones momentos enantes de participar nun actu del so partíu nel Centru de Servicios Universitarios d’Avilés sobre la nueva llei sol títulu de “Alderique proxecto LOMCE ¿Una contrarreforma educativa?”.

Tamién te podria gustar