Portada Conceyos Avilés ufierta a los centros educativos la esposición “La cara de les lletres”

Avilés ufierta a los centros educativos la esposición “La cara de les lletres”

by redacción asturnews

La conceyalía d’Educación ufierta a los centros educativos d’Avilés la visita a la esposición “La cara de les lletres”, un percorríu poles primeres imaxes realizaes a lliteratos españoles, incluyíu material audiovisual y documentos de personaxes como Clarín, Valle-Inclán o Azorín que pue vese nel CMAE.

La conceyalía d’Educación d’Avilés ufierta a los centros educativos avilesinos la visita a la esposición La cara de les lletres. Escritores y fotógrafos n’España dende’l Romanticismu hasta la Xeneración de 1914. Puede visitase nel Centru Municipal d’Arte y Esposiciones (CMAE. C/Llanu Ponte, 49) hasta’l próximu 7 d’ochobre.

L’amuesa axunta dos centenares de pieces, ente semeyes, llibros y documentos de personaxes como Clarín, José Zorrilla, Valle-Inclán, Menéndez Pelayo, Benito Pérez Galdós, Azorín, Marañón, Ortega y Gasset y Machado. Dende’l Serviciu d’Educación municipal unvióse una circular a los centros, y a los padres al traviés de la so propia canal de comunicación directu na aplicación TokApp, na que se convida a esfrutar d’una amuesa que representa, al traviés d’imaxes y material audiovisual, n’escenes públiques y privaes, a distintos personaxes de la lliteratura y la vida cultural española de finales del sieglu XIX y empiezos del XX.

Entamada pola Comunidá de Madrid, Acción Cultural Española (AC/Y), la Real Academia Española (RAE) y el Conceyu d’Avilés, ufierta la posibilidá de poner cara y averase a la persona oculta detrás d’importantes escritores españoles dende’l Romanticismu hasta la Xeneración de 1914. Ye’l casu de Leopoldo Alas Clarín, José Zorrilla, Valle-Inclán, Eduardo Pondal, Galdós, Baroja, Marañón, Ortega y Gasset, Xacintu Verdaguer, Eugenio d´Ors, Rosalía de Castro, Unamuno y otros munchos. La conceyalía d’Educación considera la esposición, estremada pola so calidá y relevancia, una proposición non solo pal esfrute de los estudiantes, sinón dende la so capacidá d’estímulu nel desenvolvimientu de competencies clave del currículum educativu, como Concencia y espresiones culturales o Comunicación llingüística.

La esposición entamase en cinco ámbitos distintos: «Los escenarios de la cultura», que recueye distintes imaxes panorámiques de la dómina; «Les primeres semeyes fotográfiques», coles primeres semeyes conocíes de los lliteratos españoles; «Los vieyos estudios fotográficos», dedicáu puramente a estos profesionales y a les sos recordaes galeríes de semeya; «Conxustes y cafés», nel que s’axunten fotografíes de cafés y otros llugares de xunta de los lliteratos, y «El sieglu xx», protagonizáu por reporteros gráficos, grandes retratistes, los miembros de la Xeneración del 98 y el escritores de la emerxente Xeneración del 14.

Tamién quier ser un homenaxe a grandes fotógrafos de los sieglos XIX y XX que fueron testigos d’una dómina gloriosa de la lliteratura española, como Alfonso, Compañy, Franzen, Juliá, Kaulak, Nicolás Muller, Santos Yubero y -más cercanos a nós- Catalá-Roca y Ramón Masats, ente otros.

La esposición ta abierta a tol públicu, nel CMAE de martes a domingu n’horariu de 18 a 21 hores.

Tamién te podria gustar