Portada Sociedá La conceyalía d’Atención a les Persones va impulsar un Centru Social en La Florida

La conceyalía d’Atención a les Persones va impulsar un Centru Social en La Florida

by redacción asturnews

La conceyalía d’Atención a les Persones ya Igualdá del Ayuntamientu d’Uviéu va impulsar un proyectu para afaer los equipamientos municipales de La Florida como Centru Social.

La conceyala Marisa Ponga axuntóse la selmana pasada cola Asociación de Vecinos pa escuchar les sos demandes y comprometióse a treslladar al Gobiernu municipal la importancia y necesidá de que’l barriu cunte con un centru que sirva tanto para atender les necesidaes vecinales como les de los distritos.

Marisa Ponga esplicó que “queremos aprovechar les posibilidaes que nos ufierten los equipamientos municipales en La Florida para atender una histórica reivindicación vecinal”. La concejala d’Atención a les Persones comentó que va promover que se realice un proyectu “que puede sirvinos de modelu de centros sociales más modernos”.

En principiu, el proyectu incluyiría la reordenación d’espacios nos equipamientos municipales, enfocada a camudar la distribución, favorecer l’usu compartíu de despachos para asociaciones, y habilitar sales de xuntes y d’actividaes.

Tamién te podria gustar