La conceyal del PP n’Uviéu Isabel Pérez Espinosa afirma que Graciano García pactó con Areces el muséu d’Avilés

09 marzu 00:19 2006 Imprimir

La conceyal del Partido Popular (PP) d’Uviéu, Isabel Pérez Espinosa, manifestó esti miércoles 8 en declaraciones a diversos medios que l’equipu de gobiernu municipal entiende que’l futuru Muséu de los Premios Príncipe d’Asturies y el centru cultural diseñáu por Oscar Niemeyer pa la ría d’Avilés son proyectos distintos o pueden selo, según la interpretación que da’l Consistoriu carbayón de lo espresao pol Patronatu de la FPA tres la so reunión en Brasil col arquitectu.

Pérez Espinosa citó tamién les palabres del presidente Areces calificando’l futuru centru cultural de la ría avilesina como “muncho más que l’equipamientu d’un muséu” y recalcó la idea de que la batalla uvieína por ser la sé del Muséu de los Premios Príncipe “nun ta perdida y puede ganase si los ciudadanos siguen sofitando la campaña del Ayuntamientu”. La edil popular dirixó les sos crítiques al director de la Fundación, el periodista Graciano García, al qu’acusó de pactar col presidente del Principáu l’afayamientu del proyectu de muséu n’Avilés “d’una manera que él tendrá de desplicar alcuando”, dixo Espinosa.

L’Ayuntamientu que preside Gabino de Lorenzo lleva recoyíes más de diez mil firmes dende que va unos díes escomenzó la so campaña p’allugar el muséu de la FPA na ciudá del carbayón. Isabel Pérez Espinosa declaró que la recoyida de firmes y la campaña van siguir “hasta que sea oficial que’l muséu queda n’Uviéu”.

  Categories:
Loading Facebook Comments ...