Portada Tecnoloxía La comunidá llingüística y cultural catalana va tener un dominiu propiu n’Internet

La comunidá llingüística y cultural catalana va tener un dominiu propiu n’Internet

by asturnet

ICANN (Internet Corporation for Assigned Names and Numbers), l’organismu internacional que concede’l resxistru de dominios na Rede, acepta la propuesta formulada por varies entidaes de Cataluña, ente elles el Gobiernu de la Generalitat, de que la identificación .cat pueda utilizase pa nomar sitios web de la comunidá llingüística y cultural catalana.

La decisión de ICANN sienta un precedente pa que d’agora n’adelantre cualaquier comunidá idiomática, non necesariamente con estáu propiu, pueda disponer d’una identificación de los dominios perteneciente a ella. Hasta agora los identificadores nacionales limitábense a países independientes y col so corrspondiente organismu de rexistros de sitios web.

La propuesta agora aprebada ye una iniciativa de PuntCat, una entidá ensin ánimu de lucru que de cuantayá fai campaña pa consiquir que la comunidá de llingua catalana tenga un nome de dominiu propiu. ICANN acepta esta posibilidá con una fórmula alternativa a les hasta agora más corrientes: l’identificador .cat va ser un dominiu patrocináu por un esponsor, que se fai responsable de tolos nomes rexistraos. El Gobiernu de la Generalitat va ser l’esponsor del nuevu dominiu llingüísticu, al través d’una fundación creada pa tal fin y na que van participar entidaes públiques y privaes.

puntCat

Tamién te podria gustar