Portada Lliteratura La comunidá escolar cellebró’l día de les lletres nel CP de L’Infiestu

La comunidá escolar cellebró’l día de les lletres nel CP de L’Infiestu

by asturnet

L’Alcalde del Conceyu de Piloña, Camilo Montes pidó compromisu políticu p’avanzar nel procesu de normalización del asturianu. “La meyor garantía de sobrevivencia y d’igualdá del asturianu va ser la de que tolos neños sepan y conozan l’asturianu. Que deprendan con dignidá la so llingua”. L’alcalde pronunció estes pallabres al entamu del actu col que la Conseyería de Cultura quiso averar el Día de les Lletres Asturianes a la cominidá escolar nel colexu públicu de L’Infiestu ante los escolinos del centru piloñes.

Dende les 12:00 hores del vienre y al son de gaita y tambor, el Salón Polivalente del centru enllenose d’escolinos d’asturianu de la llocalidá y de los ganadores de los distintos premios organizaos con motivu de la Selmana de les Lletres. Al actu asistió, amás del propiu Montes, el Conseyeru d’Educación del Principáu d’Asturies, Jose Luis Iglesias Riopedre.

L’actu, que cuntó coles actuaciones de los alumnos del colexu pa interpretar delles canciones asturianes y una breve actuación teatral al cargu del grupu “En sín reparu·, tamien foi’l marcu de la entrega de premios pa los distintos ganadores nos certames de Poesía y Debuxu, el de cartelismu y el Premiu Especial d’Enseñanza d’Adultos. Tolos trabayos, dedicaos esti añu a homenaxear la figura de la escritora Teresa González taben espuestos nel salón.

Tamién te podria gustar