La compañía vasca Gorakada Premiu FETÉN 2006 pol so espectáculu Robin Hood

18 febreru 00:47 2006 Imprimir

La compañía Gorakada pol so montaxe ‘Robin Hood’ye la ganadora na categoría de meyor espectáculu teatral de FETEN 2006, a xuiciu del xuráu calificador que concedió esti viernes 17 les sos distinciones a les meyores compañíes partipantes na feria de teatru infantil.

La compañía vasca tamién llevó’l premiu al meyor guion por ‘Robin Hood’, obra del dramaturgu Jokin Oregui. El premiu a la meyor música fue pa Joaquín López Chas por ‘Alonso Quijano el Bueno’ de la compañía DATE danza, que tamién algamó’l galardón a la meyor escenografía y a la meyor dirección. Los premios a la meyor interpretación masculina y femenina fueron respectivamente pa Héctor Presa y Lali Lastra pol so papel en ‘Pido Gancho. Carlitos y Violeta’, de la Cía. Encantada.

El premiu al meyor espectáculu de títeres fue pa la Cía La Canica por ‘El Elefantito’ y el premiu al meyor espectáculu pa neños y neños de 0 a 4 años fue compartíu por ‘Pupila de Agua’ de la Cía La Casa Incierta y por ‘En el jardín’ de Teatro Paraíso. El xuráu decidió conceder tamién una mención especial a la compañía vasca Panta Rei pola so trayectoria nel teatru pa neños y neñes.

  Categories:
Loading Facebook Comments ...