Portada Escéniques La compañía Teatro del Norte marcha como favorita nos premios Asturias de Teatru

La compañía Teatro del Norte marcha como favorita nos premios Asturias de Teatru

by asturnet

Carlos Madera, director xeneral de Promoción Cultural y Política Llingüística, presentó ayeri na Conseyería de Cultura la sesta edición de los premios Asturias de teatru, que como l’añu anterior va cellebrase nel Nuevu Teatru de La Felguera, y nel que parte como favorita la compañía Teatro del Norte.

El 16 d’avientu, a les ocho la tarde, va cellebrase nel Nuevu Teatru de La Felguera la gala del teatru, premios Asturias. Nestos galardones son los mesmos creadores y actores los qu’escueyen a los ganadores, al travies d’un sistema de votación de representación del conxuntu d’activiades y profesiones esceniques. Al premiu puen optar obres de teatru, danza, musicales, cabaret, marionetes, títeres o circu. Amás d’una categoría pa les obres amateurs, que preselecciona FETEAS (la Federación de Teatru Amateur d’Asturies).

Ente los candidatos d’esta edición pa facese col premiu más relevante del panorama asturianu destaca la compañía Teatro del Norte dirixida por Etelvino Vázquez, qu’acapara gran parte de les nominaciones cola so obra “El viejo celoso” de Cervantes, qu’opta a Meyor espectáculu, Meyor Dirección, Meyor Interprete Masculín, Meyor Interprete Femenina y Meyor Escenografía.

La siguiente compañía con más númberu de candidatures, un total de tres, ye Higienico Papel pol espectáculu “Shower Power”.

Al premiu al meyor autor de los testos en castellán y asturianu compiten Laura Iglesia por “Shower Power” , Pedro Lanza por “El caballero de la murnia figura”, Jorge Moreno por “Harpías” y Pilar Murillo por “La escultura”.

Tamién te podria gustar