Portada Escéniques La compañía Chévere pieslla la Selmana de Teatru de La Pola Siero

La compañía Chévere pieslla la Selmana de Teatru de La Pola Siero

by redacción asturnews

La compañía Chévere pieslla esti vienres la Selmana de Teatru de La Pola Siero con Eroski Paraísu que foi la nueva producción de Chévere para 2016-17, la primera dempués de recibir el Premiu Nacional de Teatru.

Un espectáculu qu’esquiza la memoria colectiva, derivar vital y el tresformamientu de los ciños dientro d’una pequena comunidá, a partir d’hestories reales recoyíes sobro la sala de fiestes O Paraísu, que funcionó en Murios ente 1972 y 1990, y que se tresformó nun supermercáu Eroski. Un fechu que, camudando los nomes, repitir n’infinidá de pueblos y ciudaes.

Como otres pieces de Chévere, Eroski Paraísu ye la resultancia d’un procesu d’investigación de dellos meses que depués se concreta nel local d’ensayu. Nesta ocasión fixo un trabayu de documentación previu sobro la sala de fiestes Paraíso, que funcionó en Murios ente 1972 y 1990. Ellí conociéronse Eva Martínez y Antonio Formoso en 1989, como tantes otres pareyes de la zona. Ella tenía 19 años, él 25. Casar al quedase ella embarazada y la so fía Alexandra (Álex) nació al añu siguiente, xusto cuando cerró’l Paraísu. Depués emigraron y anduvieron a tumbos d’un llau a otru dexando que la vida decidiera por ellos. Venticinco años dempués, atopamos a Eva de vuelta en Murios curiando del so padre y trabayando nel supermercáu qu’abrieron nel mesmu local qu’ocupaba la sala de fiestes. Antonio sigue en Canaries. Álex acaba de terminar un máster de cine en Barcelona y viaxa a Murios pa faer el so primer documental. Xuna película sobro los sos padres, sobro la distancia que les sos vides abrieron ente aquel paraísu y esti supermercáu, una semeya de la esraizadura vital de toa xuna xeneración.

El vienres 13 de xunetu a les 21 hores, nel Teatru-Auditoriu de La Pola Siero. Entraes: 7 euros. A la vienta en taquilla, Casa de Cultura de La Pola Siero y na web www.sieroentradas.es

Tamién te podria gustar