Portada Plástiques La colección de medayes del Conceyu d’Uviéu incorpora nueves pieces

La colección de medayes del Conceyu d’Uviéu incorpora nueves pieces

by redacción asturnews

La Colección de Medayes del Conceyu d’Uviéu viose reforzada pol ingresu de nueves medayes, dalgunes d’elles procedentes de donaciones o alquisiciones. Na páxina web del Archuivu Municipal publicar l’Apéndiz al Catálogu de Medayes que recueye aquelles medayes que pola so temática tienen una íntima relación cola ciudá d’Uviéu.

Nesti Apéndiz figuren un total de 44 medayes ente les que podemos destacar la medaya conmemorativa de XURAR DE LA CONSTITUCIÓN POR FERNANDO VII, del añu 1820 y que, curiosamente, lleva una lleenda homenaxe al CIUDADANU RAFAEL DEL RIEGO del medallista Jean-Jacques Barre, grabador xefe de la Fábrica Nacional de Moneda de Francia.  Otres medayes notables son dos medalles de Julio López Hernández, una d’elles, de gran tamañu y con pie, dedicada a la Ciudá d’Uviéu (añu 1981), y otra conmemorativa del 175 Aniversariu de la Corporación Masaveu (añu 2015). Coles mesmes presentamos la colección de medayes de la Feria d’Arte Contemporaneo del Principáu d’Asturies “ArteOviedo”, del medallista Juan Zaratiegui de l’Agua, de los años 2012 a 2015.

Con esta edición dixital el Conceyu d’Uviéu apuesta pola importancia del espardimientu inmediatu de la información y la conocencia, de forma gratuita y universal.

Tamién te podria gustar