Portada Mundu La Caxa Rural entama’l so ciclu “Corales d’Asturies”

La Caxa Rural entama’l so ciclu “Corales d’Asturies”

by asturnet

La Caxa Rural d’Asturies va entamar esti sábadu 20 de xunu na Ilesia de San Antonio en L’Infiestu a les 20,30 hores un ciclu de conciertos de grupos corales asturianos que va desenvolveses hasta’l 4 del mes de xunetu en dellos otros conceyos d’Asturies como Llanes, Pravia y Navia cuntando cola participación d’una docena de Corales de tol país. El conciertu d’esti sábadu va cuntar col Coro Santa María de Lieres, el Errante de la Comarca de la Sidra y la Polifónica Piloñesa.

El siguiente conciertu va ser na Basílica de Santa María de Llanes el 2 de xunetu a les 20,15 hores cola participación del Coro Peña Santa de Cangues d’Onis, la Coral Cima de Parres y el Coro Reconquista.

la Coral Polifónica Santiago López de Pravia, el Coro Mixto San Pedro de Cuideiru y la Coran de Muyeres de San Esteban, conformen la programación del conciertu que va celebrase na Casa de la Cultura de Pravia’l 3 de xunetu a les 20 hores. Y al día siguiente, el 4 de xunetu, va pesllase’l ciclu a les 20,30 hores na Ilesia de la Barca en Navia cola Coral Villa de Boal, el Coro Villa de Navia y Iuvena Coro mozu del COAS.

Esti ciclu de conciertos corales prográmase en coincidiendo coles celebraciones del 50 aiversariu de la Caxa Rural d’Asturies.

Tamién te podria gustar