Portada Educación La Cátedra Leonard Cohen ya tien direutor: Javier García

La Cátedra Leonard Cohen ya tien direutor: Javier García

by asturnet

L’escritor y profesor titular de Teoría de la Lliteratura y Lliteratura Comparada de la Universidá d’Uviéu Javier García Rodríguez asume dende esti mes la dirección de la Cátedra Leonard Cohen, un cargu ensin remuneración, sigún asoleyaba esti día la oficina de prensa de la Universidá d’Uviéu. La Cátedra Leonard Cohen Premiu Príncipe d’Asturies de les Lletres 2011 naz auspiciada pol artista canadiense, que donó la dotación del galardón pa reconocer y estimar l’acoyida que siempres -y espachó’l públicu español.

El rector de la Universidá d’Uviéu, Vicente Gotor, designó a García Rodríguez, un autor con dilatada esperiencia nel ámbitu cultural, pa faese cargu d’esti proyectu, en que la so creación foi decisivu’l sofitu de la Fundación Príncipe d’Asturies. L’oxetivu d’esta cátedra ye contribuyir a la conocencia y espardimientu de la obra del músicu y poeta canadiense, y “fomentar la creatividá poética y musical na nuesa sociedá”, tantu dende’l puntu de vista divulgativu como dende’l formativu.

Javier García Rodríguez (Valladolid, 1965) ye llicenciáu en Filoloxía Hispánica y doctor en Teoría de la Lliteratura y Lliteratura Comparada. Empezó la so carrera docente en 1989 na Universidá de Iowa y en 1991 treslladar a la Universidá de Valladolid, onde llogró la plaza de profesor titular en 2002. Foi nesta última universidá onde destacaron les sos aportaciones na implantación de la Escritura Creativo como materia universitario al traviés de les asignatures de Técniques de creación lliteraria y de Composición lliteraria. Foi Professeur Convidé na Universidá de Montreal (Canadá) y dende 2011 ye profesor titular na Área de Teoría de la Lliteratura y Lliteratura Comparada na Universidá d’Uviéu. Ye autor de numberosos trabayos académicos y divulgativos sobre lliteratura y cine, les relaciones ente poesía contemporanea y tradición clásica, la poesía del Sieglu d’Oru y les aportaciones de los poetes actuales.

Como poeta escribió los llibros “Los mapes falsos” (1996), “Estaciones” (KRK, 2007) y “Qué ves na nueche” (Ediciones del 4 d’agostu, 2010), y como narrador, “Mutatis mutandis” (Clisaos, 2009) y el llibru de relatos Barra americana (DVD Edición, 2011).

Tamién te podria gustar