Portada Cine La Cátedra de Cine d’Uniovi empecipia so andadura esti branu

La Cátedra de Cine d’Uniovi empecipia so andadura esti branu

by redacción asturnews

La Cátedra de Cine de la Universidá d’Uviéu empecipia esti branu la so andadura con dos actividaes sobro la relación del séptimu arte cola música y la lliteratura que van amosar el frutu de la collaboración ente la universidá asturiana y el Conceyu d’Avilés.

Esta selmana la Cátedra presentó so programa d’actividaes pal branu y seronda del 2021, con Carmen Adams, vicerrectora d’Estensión Universitaria y Proyección Cultural, la conceyala de Cultura del Conceyu d’Avilés, Yolanda Alonso; Dolores Palacios, directora del Centru de Servicios Universitarios d’Avilés, y Madalena Cueto y José Ángel Lázaro, directora y subdireutor de la cátedra, respectivamente.

El programa branizu d’actividaes empieza esta mesma selmana qu’entra, ente’l 19 y el 23 de xunetu, con un cursu de branu que va aldericar sobro Cineastes y músicos: Les afinidaes electives. Esti cursu va ser impartíu por Fernando Carmena Barrachina, del European FilmPhilarmonic Institute de Berlín. La programación va siguir a finales de mes con una conferencia alderique sobro la tema ‘Conversaciones sobro lliteratura y cine’ na que van participar el periodista y escritor Juan José Millás y la directora y subdireutor de la cátedra, Madalena Cueto y José Ángel Lázaro.

Yá pa la seronda, programóse un cursu sobro Crítica cinematográfica, que tien por oxetivu construyir un marcu cultural, partiendo del cine, escontra’l restu de les artes y escontra la sociedá nel so conxuntu. La cátedra va desenvolver tamién un Cursu de guion, en collaboración cola ESAD, un seminariu de creación fílmica y actividaes rellacionaes colos festivales de cine d’Asturies: el Festival Internacional de Cine de Xixón y l’Avilés Acción Film Festival.

La Cátedra de Cine de la Universidá d’Uviéu naz cola fin de fomentar la investigación fílmica, buscando ser una referencia nos estudios y la creación cinematográfica. Surde d’un conveniu suscritu ente la Universidá d’Uviéu y el Conceyu d’Avilés pa faer de la ciudá xuna referencia nesti ámbitu.

La cátedra ta amestada al Vicerrectoráu d’Estensión Universitaria y Proyección Cultural y empobinada pola catedrática de la Universidá d’Uviéu Madalena Cueto. El subdireutor ye’l profesor de Comunicación Audiovisual na Universidá Carlos III Jose Ángel Lázaro.  Con esta iniciativa, créase una rede d’intercambios de conocencia y procesos d’investigación tamién cola fin d’ufiertar formación nos distintos ámbitos rellacionaos col cine.

Tamién te podria gustar