‘La casa’, de Paco Roca, nomáu Meyor Cómic Nacional de 2015

‘La casa’, de Paco Roca, nomáu Meyor Cómic Nacional de 2015
14 marzu 11:14 2016 Imprimir

‘La casa’ (Astiberri), de Paco Roca, foi escoyíu Meyor Cómic Nacional de 2015, un galardón qu’otorguen dende va cuatro años les llibreríes especializaes integraes en Zona Cómic, de la Confederación Española de Gremios y Asociaciones de Llibreros (CEGAL).

Quedaron como finalistes del premiu, que se va apurrir en Valladolid el 16 de marzu, ‘Curtiu Maltés: Sol sol de medianueche’ (Norma), de Juan Díaz Canales y Rubén Pelleyeru, y ‘La carta 44′ (Norma), obra dibuxada por Alberto Jiménez Alburquerque.

‘La Casa’ ye’l cómic “más personal” de Roca, nel que se reconcilia coles alcordances y lo que significa ser padre y fíu, una idea que-y llegó cuando taba acabando ‘Los riegos del azar’, que tamién llogró’l premiu de Zona Cómic. Les 136 páxines de ‘La Casa publicaron el 4 d’avientu cola mayor tirada, 10.000 exemplares, de los que la editorial Astiberri preparó hasta agora d’una obra so. A partir del regresu de tres hermanos a la casa familiar na que crecieron, un añu dempués de la muerte del so padre, pa vendela, Roca cavilga sobre si’l fechu de desfacer de los trastos que contien supon desfacer del pasáu, de l’alcordanza del so padre y del so propiu.

Con ‘La Casa’, Paco Roca (Valencia, 1969) recupera’l rexistru más sociolóxicu y familiar col que trunfó con ‘Arrugues’ (2007) y que lu llevó a un visu del mundu del tebéu, al ganar el Premiu Nacional de Cómic en 2008, y del cine, pos la so adaptación como película d’animación llogró dos Goya en 2012 y un ampliu percorríu internacional. Roca tamién trabayó nel cine cola adaptación de ‘Arrugues’ como película d’animación clásica. Empobinada por Ignacio Ferreras y con guión y realización de personaxes del propiu Roca, la película llogró’l Goya a la meyor película d’animación y al meyor guión afechu.

  Categories: