Portada Emigración La Casa d’Asturies de Lleón entama les cellebraciones del 8 de Setiembre

La Casa d’Asturies de Lleón entama les cellebraciones del 8 de Setiembre

by asturnet

Depués de que les Fiestes de La Santina de los asturianos en Cantabria abrieren hasta güei mesmo’l garapiellu de folixes que tienen a la Virxen de Cuadonga como motivu, entamen en Lleón les fiestes de la Casa d’Asturies que dende’l martes 31 d’agostu hasta’l 19 de setiembre van facer a lo asturiano protagonista de la capital lleonesa con munches actividaes de toa mena. La programación entamará’l martes col pregón de les fiestes qu’ufrirá Manuel Cadenas, entrenador del Club Balonmano Ademar y finará’l 19 de setiembre cola tradicional ofrenda a la Virxen del Camín.

El martes, amás de la llectura del pregón, sedrá’l día nel que se va proclamar Xana a Lidia Pablos Fernández y Xana infantil a Nerea Morán Manga. El sábadu que vien ta prevista la celebración d’un baille y un espectáulu de fuegos artificiales y el domingu día 5 de setiembre entamará la recta final de les fiestes cola procesión de la Virxen de Cuadonga y la misa xunta l’actuación del grupu Coral de la Ilesia de San Marcos. La tradicional fabada al meudía y la entrega de premios de los campeonatos sociales compondrán el restu’l programa que tien de finar cola actuación de los grupos de coros y danzas Xovellanos de Xixón.

Les fiestes de la Casa d’Asturies de Lleón van tener tamién otros dos díes d’actividaes. El día 12 de setiembre fadráse la misa polos socios y familiares fallecidos y el día 19 de setiembre la tradicional ofrenda a la Virxen del Camín.

Depués d’estes xornaes en conmemoración del 8 de Setiembre, Día d’Asturies, en Cantabria y Lleón van venir munches otres, ente les que destaca la cellebración entamada pol Centru Asturianu de Bruseles, qu’esti añu cumple venti años y que-y dedica la xornada al yuntamientu de Llangréu, como fai tolos años con ún de los conceyos asturianos.

Les comunidaes asturianes nel esterior van cobrar amás protagonismu dende esti añu nes celebraciones del Día d’Asturies depués que’l conseyeru de Xusticia, Seguridá Pública y Relaciones Esteriores, Francisco Javier García Valledor, anunciara l’envís del Gobiernu d’entamar una celebración adicional y rotativa del Día d’Asturies nel esterior a partir d’esta prósima edición, cola idea de que cada añu seya una ciudá distinta la qu’acueya los actos conmemorativos. Madrid va estrenar la llista festexando’l 18 y el 19 d’esi mes de setiembre’l Día d’Asturies, con presencia de miembros del Executivu’l Principáu.

El direutor de l’Axencia Asturiana d’Emigración, Luis Miguel Fernández Romero, viaxa a Santander p’abrir les Fiestes de La Santina 2004

Tamién te podria gustar