Portada Hestoria La Casa Cultura de Llanes acueye’l cursu de branu ‘Asturies: Alcordances del exiliu y la Guerra Civil’

La Casa Cultura de Llanes acueye’l cursu de branu ‘Asturies: Alcordances del exiliu y la Guerra Civil’

by asturnet

Redacción.

La Universidá d’Alcalá de Henares entama güei na Casa Cultura de Llanes un cursu de branu tituláu ‘Asturies: Alcordances del exiliu y la Guerra Civil 19372007’, dirixíu por Jose María Naharro Calderón. El cursu va durar hasta’l vienres 24 d’agostu y na presentación van tar, güei a les seis de la tarde, el profesor Naharro y la conceyala llanisca de Cultura, María Antonia Echevarría.

A les 18:30 hores, Juan Antonio de Blas va pronunciar la primer conferencia, titulada ‘La Guerra Civil n’Asturies’. A les ocho menos cuartu de la tarde van intervenir Jose Luis Villaverde Amieva, que va falar ‘La Guerra Civil en Llanes’. El día va zarralu Gregorio Morán.

Pero mañana xueves habrá más conferencies, nesti casu de Carlos Jose Martínez y Juan Manuel Menendez, mientres que’l vienres va facese una visita a la zona d’El Mazucu, onde se llibró una dura batalla na Guerra y van poder escuchase les conferencies de Begoña Camblor Pandiella y Jose de Albornoz. Una de los conteníos más novedosos del cursu va ser la posibilidá d’oyer testimonios de la Guerra Civil y del exiliu, que van poder oyise esa mesma tarde a les ocho.

Yá a les nueve va presentase’l llibru de la esposición ‘Hacia el exilio’ y quince minutos más tarde va echase’l pieslle oficial al cursu.

Tamién te podria gustar