Portada Cine La cartelera abellúgase nel payasu Pennywise y l’acosador Harvey Weinstein

La cartelera abellúgase nel payasu Pennywise y l’acosador Harvey Weinstein

by redacción asturnews

La cartelera acueye a partir d’esti vienres l’esperáu regresu del terrorífico payasu de It y el documental sobro los escándalos sexuales de Harvey Weinstein.

Pero, amás, María Ripoll bríndanos una emotiva película en plan road movie en Vivir dos vegaes sobro un maduru matemáticu gurniador al que-y diagnostiquen alzheimer y que’l so únicu suañu ye volver ver al so amor de mocedá.

Repasamos tolos estrenos d’esti 6 de setiembre:

It: Capítulu 2

Tres l’atayante ésitu de taquilla de It (2017), el director arxentín Andy Muschietti vuelve asitiase tres la cámara pa recuperar la hestoria del malváu payasu Pennywise qu’apavora cada ventisiete años a los residentes infantiles del pueblu de Derry, nel estáu de Maine. Nesta ocasión vamos afayar qué pasó con esos neños, “el club de el perdedores”, yá na so versión adulta. La película, qu’afai la famosa novela homónima de Stephen King, cuenta con un elencu encabezáu por Jessica Chastain y James McAvoy. Según l’actriz estadounidense, el filme tien “una escena que cuando la grabamos daquién nel set dixo qu’inclúi la mayor cantidá de sangre enxamás usada para una sola escena nuna película de terror”. Muschietti señaló pela so parte que les sos películes son una analoxía de los gobiernos autoritarios qu’usen el mieu” pa dixebrar a los ciudadanos.

 

Vivir dos veces

El novenu llargumetraxe de la directora barcelonesa María Ripoll ye xuna especie de road movie familiar que bucia con equilibriu ente la comedia y el drama pa narrar cómo un profesor de matemátiques xubiláu y gurniador (Óscar Martínez) al que diagnostiquen alzheimer, deseya con toles sos fuerces volver ver al so amor de mocedá primero que pierda del tou la memoria. Pa ello va cuntar cola ayuda de la so fía (Inma Cuesta), cola que nun guarda bien bona relación, y la so traviesa y atélite nieta (magnífica Mafalda Carbonell).

 

 

El arte de vivir bajo la lluvia

Amanda Seyfried y Milo Ventimiglia xunir nesti melodrama de Simon Curtis que bebe de les palabres surdíes de la novela de Garth Stein sobro Un perru llamáu Enzo. El can en cuestión ye’l verdaderu protagonista y el narrador de la hestoria que lu xune a un pilotu de carreres desque yera un cachorru.

 

Hotel Bombay

Armie Hammer y Dev Pattel protagonicen esta hestoria basada en fechos reales que nos describe’l clima de congoxa que vivieron en Mumbai en 2008 los güéspedes del hotel Taj Mahal Palace cuando un grupu de terroristes paquistaninos aprució nel local y caltuvo secuestraos a dellos rehenes mientres 68 hores. Interesante ópera prima de Anthony Maras, que tamién coescribe el guión, y que se vio en primicia na pasada edición del festival de Toronto.

https://youtu.be/gVQpbp54ljA

 

Viento de libertad

El director alemán Michael Herbig tresllada a la gran pantalla un fechu real ambientado en 1979 na que dos families de l’Alemaña oriental (RDA) intentaron pasar a l’Alemaña occidental (RFA) nun globu aerostáticu caseru.

 

Untouchable (Intocable)

Harvey Weinstein, el que fuera mandamás de Miramax y titán de Hollywood, dexó de secute’l so tronu cuando se desvelaron los sos casos d’acoso sexual mientres años a delles actrices. Elles falaron y el movimientu MeToo amplificó les sos denuncies a lo llargo y anchu del mundu. Acosador, abusador, violador o xantaxista fueron dalgunos de los calificativos que lu definieron. Esti capítulu escuru del home que remanaba con tol so poder los filos de la industria cinematográfico convirtióse en tou un carambelu que supo aprovechar la directora Ursula Macfarlane nun documental que recueye los testimonios de víctimes como les actrices Rosanna Arquette o Paz de la Güerta y de persones bien cercanes al productor, d’ex compañeros de The Weinstein Company, como Abby Ex, o de Miramax, como’l presidente Mark Gill.

 

Ray y Liz

El reconocíu fotógrafu Richard Billingham debuta como realizador nel cine con una obra autobiográfica centrada na so familia y que lleva por títulu Ray y Liz, los nomes reales de los sos padres. Billingham retrata la vida de toa una clase obrera nos Midlands que pudo vese nel D’A Filme Festival Barcelona y que lu llevó a ganar el Gran Premiu del Xuráu del Festival de Sevilla.

 

Kikoriki. La leenda del dragón dorado

La propuesta d’animación d’esta fin de selmana vien directa de Rusia y narra cómo los habitantes de la pacífica isla de Kikoriki vense envueltos nuna gran aventura cuando’l so científicu residente inventa un sorprendente dispositivu: un cascu que toma traces de personalidá d’una persona y camudar con traces d’otra.

Tamién te podria gustar