Portada Sociedá La campeona d’España de ciclocross, Rocío Gamonal, multada por celebrar la victoria con una bandera d’Asturies

La campeona d’España de ciclocross, Rocío Gamonal, multada por celebrar la victoria con una bandera d’Asturies

by asturnet

L’últimu campeonatu d’España de ciclocross celebráu en Xixón derivó nuna polémica extradeportiva pol emplegu calterísticu d’una bandera asturiana al aportar la ganadora, Rocío Gamonal, a la meta. Dende sectores políticos y civiles d’Asturiescrtíciase enforma a la Federación Española de Ciclismu por ser “un atentáu a l’asturianía” multar con 100 francos suizos a la ganadora de la prueba femenina, Rocío Gamonal, por cruciar la meta ondeando la badera d’Asturies, cuando eso ye un vezu normal ente deportistes.

El presidente de la Federación Asturiana de Ciclismu, José Luis Junquera, señaló esti día que Rocío Gamonal “foi sancionada por nun cumplir col reglamentu establecíu que nun dexa cruciar la meta con nengún tipu de bandera”. Junquera esplicó que podría comparase con “la sanción a un futbolista que se quitar la camiseta al marcar un gol” o cola norma que diz que nun se puede xubir al podiu ensin tar vistíu de ciclista”. Sicasí la sanción de 83 euros foi “sacada de contestu” y en dellos medios de comunicación de la derecha más rancia aprovecharon pa instrumentalizar la cuestión como si fuera cosa d’rganizaciones nacionalistes asturianes, en llugar d’un sentir cívicu.

El presidente de la Federación Asturiana cuntó que s’alvirtió na xunta técnica” que nun se sacara la bandera porque la norma torgase por connotaciones polítiques yá que puede aprovechase pa faer reivindicaciones y por seguridá” lo que nun tien dengún xacíu ya que Gamonal recoyó una bandera que-y brindare’l públicu al llau de la meta y xunta otra bandera d’Euzkadi.

Tamién te podria gustar