La campaña “Uviéu, Orixe del Camín” impulsa’l lideralgu turísticu de la capital

La campaña “Uviéu, Orixe del Camín” impulsa’l lideralgu turísticu de la capital
27 ochobre 09:00 2021 Imprimir

La campaña turística “Uviéu, orixe del Camín” ye una de les claves de la esplosión turística de la ciudá que superó nes últimes selmanes los datos d’ocupación de 2019, añu pre-covid, 

La campaña d’impulsu turísticu qu’empezaba n’agostu y que s’atopa agora al 50% del so desenvolvimientu, va concluyir el 30 de payares y envalórase consiguir alredor de 10 millones d’impresiones y más de 1,4 millones de visualizaciones.

Tratase d’una campaña 360 graos, que combina internet, esterior y televisión como medios principales, complementándose con radiu, diarios y revistes.

La campaña online que se punxo en marcha atesora yá más de 6.000.000 d’impactos, en buscadores, redes sociales, medios especializaos del sector turísticu y revistes de viaxes. Ente que el vídeu de la campaña “Cuando Uviéu cruciar nel to camín” lleva más de 1,4 millones de visualizaciones completes y emitióse en televisiones a la carta como MiTele y Atresplayer.

Amás, reforzóse la promoción d’Uviéu como destín turísticu, en Galicia, Madrid, Castiella y Llión, Cataluña, Andalucía, País Vascu y la Comunidad Valenciana, con publicidá en mupis, monopostes dixitales, autobuses urbanos, ente otros.

Al respective de les redes sociales, la comunidá turística que s’informa sobro Uviéu en Instagram, creció significativamente. Tamién la páxina de Facebook Turismo Uviéu aumentó dende l’entamu de la campaña en más d’un 120%. Anguaño ta en marcha un concursu d’una esperiencia turística n’Uviéu nel cual inda poder participar hasta’l 1 de payares.

L’ésitu de la campaña ta viéndose reflexáu nos datos d’ocupación turística que fueron creciendo de manera esponencial nes últimes selmanes. En concretu, na ponte del Pilastra superó’l 90% d’ocupación n’Uviéu según los datos percanciaos por OTEA. La ciudá conviértese asina n’unu de los destinos de referencia a nivel nacional, encabezando’l turismu n’Asturies y superando yá cifres de 2019, con una medría de casi’l 9% respectu al branu prepandemia.

  Categories: