La buelga asturiana percuerre Cuba

19 abril 23:19 2006 Imprimir

La XVIII edición del Festival “La Huella de España”, que dende l’añu 1988 lleva cellebrándose en L’Habana y que tien a la baillarina cubana Alicia Alonso como principal promotora, va tar dedicáu a la buelga d’Asturies na islla caribeña. Ente los díes 22 y 29 d’abril una representación asturiana, encabezada por cuatro conseyeros del Gobiernu del Principáu amás de los representantes del Conseyu de Comunidaes Asturianes, va llevar a pintores, músicos, cantantes, danzadores y escritores al Gran Teatru de L’Habana, l’Anfiteatru y la Casa de la Obrapía.

La conseyera de Cultura, Ana Rosa Migoya, sustituyendo al presidente del Principáu que, por problemes d’axenda, nun puede asistir a la capital cubana, el conseyeru de Trabayu, Graciano Torre, la conseyera de Vivienda, Laura González y el conseyeru de Xusticia, Francisco Javier García Valledor, van ser los representantes del gobiernu asturianu que dende güei van tar na islla caribeña, encabezando una comitiva de la que tamien formen parte’l director de l’Axencia de Cooperación, Rafael Palacios, la presidenta de la Xunta, María Jesús Álvarez, los portavoces parllamentarios na Cámara, asina como’l presidente y el vicepresidente del Conseyu de Comunidaes Asturianes, Manuel Fernández de la Cera y Roberto Perez.

La representación artística asturiana nel festival va tar integrada pola cantante llírica Tina Gutierrez, el conxuntu folclóricu Señaldá, l’escritor Xuan Bello xunta’l gaiteru Flavio Benito, el cantante Chus Pedro y la moza Anabel Santiago, qu’esta nueche actúa nel Teatru Xovellanos de Xixón.

El Coru ‘La Flor’ y el grupu de teatru ‘Margen’, que va llevar a escena la obra ‘El viaje a ninguna parte’ del dramaturgu Arturo Castro, son otros de los representantes asturianos nel Festival “La Huella de España”.

Xunta toos ellos, siete artistes asturianos van enseñar les sos obres, baxo una muestra que lleva por títulu “Nuevos itinerarios del arte asturiano”. La exposición que se va colgar na Casa de la Obrapía de L’Habana Vieya axunta pieces d’Edgar Plans, Jorge Nava, Irma Álvarez, Víctor García, Elena Rato, Carlos García y Maria Vallina.

  Categories:
Loading Facebook Comments ...