Portada Lliteratura La Biblioteca de Nueva York desvela los llibros más emprestaos de la so hestoria

La Biblioteca de Nueva York desvela los llibros más emprestaos de la so hestoria

by redacción asturnews

La Biblioteca pública de Nueva York preparó una serie d’actos pa celebrar el so 125 aniversariu. Pero, más allá d’eso, quixo ufiertar al so públicu una serie de datos de lo más interesantes como, por casu, cuál ye la so novela más emprestada a lo llargo de la so hestoria.

Y la rempuesta ye abondo interesante. Tratase de la obra de George Orwelll 1984. Dende la so publicación en 1949, la obra del escritor británicu cunta nada menos que con 441.770 préstamos. Amás, la so popularidá recién tamién puede esplicase pol repique de la ficción distópica gracies a l’apaición de llibros como la triloxía de Los xuegos de la fame, qu’ayudó a caltener el xéneru en bona forma.

Como se mentaba enantes, 1984 ye la novela más emprestada de la institución. Sicasí, ye la tercer obra polo xeneral más demandada polos llectores, por detrás de dos llibros infantiles. El llibru que más vegaes emprestó la institución neoyorquina ye Un día de nieve, de Ezra Jack Keats, con 485.583 préstamos, un cuentu ilustráu que data de 1962 y qu’enceta la hestoria d’un neñu “qu’esfruta de la simple maxa que trai la nieve a la so ciudá”.

En segunda posición asítiase The Cat in the Hat, escrita en 1957 por Theodor Seuss, una obra infantil que foi considerada bien innovadora tres la so publicación. “De tolos llibros de la llista, esti quiciabes sía’l más enraigonáu. Los padres recordar con ciñu y lleen a los sos fíos les 236 palabres que riman ente sí y que siempres son xuna delicia”, espresa la Biblioteca.

En cuartu llugar, atópase otra obra infantil, Where the Wild Things Are, de Maurice Sendak y publicada en 1963, que tamién ye frecuente na llista de los colexos y que cunta les “imaxinatives” aventures de Max con unes bisarmes.

La segunda novela más emprestada, detrás de 1984, ye’l clásicu Matar a un ruiseñor, escrita en 1960 por Harper Lei y que-y valió un premiu Pulitzer, tamién xuna publicación habitual nes instituciones educatives d’Estaos Xuníos y que foi llevada al cine y al teatru con notable popularidá.

En sestu puestu apaez otru clásicu infantil, Charlotte’s Web, de Y.B White, un popular cuentu pa neños ambientado nuna granxa máxica con personaxes entrañables y qu’enceta temes como l’amistá o la perda de la inocencia.

De siguío, Farenheit 451, de Ray Bradbury y publicada en 1953, sería la tercer novela más lleida polos usuarios de la Biblioteca, con 316.404 préstamos. Al igual que 1984, el llibru de Bradbury goció de folaes de popularidá según los acontecimientos sociopolíticos d’Estaos Xuníos y los repiques na lliteratura de ficción distópica.

Nel puestu númberu ocho asítiase How to Win Friends and Influence People, la obra de Da-y Carnegie de 1936 y que de cutiu ye encamentáu pa la xente que busca progresar na so vida o nel so trabayu. En novena posición atópase la única obra en tola llista que data de dempués de 1970: Harry Potter y la piedra filosofal, primer llibru de la saga máxica de la británica J. K Rowling, publicáu en 1998.

Cierra llista otru cuentu infantil, The Very Hungry Caterpillar, de Eric Carle y escritu en 1969 y qu’enceta la entrañable hestoria d’un guxanu que ta siempres afamiada nun llibru qu’ayudó a aprender a lleer a munches xeneraciones d’estadounidenses.

Tamién te podria gustar