Portada Cine La Berlinale va cuntar con nueva sección de cine independiente a competición

La Berlinale va cuntar con nueva sección de cine independiente a competición

by redacción asturnews

La Berlinale va cuntar con una nueva sección de cine independiente a competición, que va llevar el nome de ‘Encounters’ (Alcuentros) y que se suma a la oficial y a la de curtios, sigún anunció la selmana pasada la organización del festival. Esta nueva sección va constituyir una plataforma para impulsar “obres estéticamente y formalmente arriesgaes” de cineastes independientes.

L’oxetivu de la nueva dirección bicéfala, integrada pol italianu Carlo Chatrian y l’holandesa Mariette Rissenbeek, tres 18 años de xestión en solitariu de Dieter Kosslick, ye la de sofitar a nueves voces del cine y conceder mayor espaciu a les diverses formes narratives y documentales nel programa oficial.

La nueva sección va cuntar con un máximu de quince filmes -estrenos mundiales o internacionales de llargumetraxes o documentales con una duración mínima de 60 minutos- y va constar d’un xuráu de trés miembros encargáu d’escoyer a el ganadores a la meyor película y la meyor dirección, según del premiu especial del xuráu.

Según Chatrian, “el sieglu XXI, colos sos desenvolvimientos tecnolóxicu y económicu, camudó en munchos aspeutos la producción cinematográfica y fixo menos ríxides y más permeables les fronteres ente la ficción y el documental, l’ensayu y el xéneru”.

‘Encounters’ va complementar “de manera ideal” la competición y l’ampliu espectru de secciones paraleles del festival , afirmó. Per otra parte, el festival anunció que les secciones de Cine Nativu y Cine Culinariu nun van tener continuidá a partir de la próxima edición de la Berlinale.

Sicasí, los contactos establecíos con comunidaes y cineastes indíxenes siguirán calteniéndose pa presentar la producción cinematográfica indíxena nel restu de secciones del festival. Coles mesmes, les películes sobro prestar culinariu, producción d’alimentos y agricultura van siguir formando parte del procesu de selección pa incorporales nel restu de secciones.

Tamién te podria gustar